donderdag 14 maart 2013

Even more flowers.... // Nog meer bloemetjes.....

Het zonnetje schijnt - al is het nog berekoud buiten - en dat maakt mijn humeur altijd gelijk een stuk beter. Ik werd vanmorgen wakker gemaakt door vier kattenkinderen die heel stil om me heen zaten en me wakker zaten te staren. Ook dat is heel leuk wakker worden. Het feit dát ik wakker werd was ook fijn, want dat betekend dat ik sliep! Het vooruitzicht vandaag een boek thuis geleverd te krijgen is ook erg leuk. Het gaat over machinaal appliqueren en als ik eindelijk eens met die bloemetjes klaar ben ga ik daar maar eens mee aan de gang. Die bloemetjes, daar ben ik wel klaar mee eigenlijk, maar ook de blauwe bloemetjes worden weer schattig en hoop ik vandaag allemaal gevouwen te krijgen. Gister de hele dag aan het naaien, knippen, vouwen en strijken geweest en de eerste zijn ook al klaar....
The sun is shining - although it's horribly cold outside - and that makes my mood always significantly better. I woke up this morning with four furry babies sitting around me and staring me awake. That's always a nice way to wake up. The fact I woke up was nice too, because it means I was sleeping! The prospect of getting a book delivered to our home today is fun also. It's a book about machine applique and when I'm finally finished with the flowers I want to start learning that. Those flowers, I'm quite tiresome of those actually, but the bleu flowers are getting really cute too and I hope to get them folded all today. Yesterday spent the whole day sewing, cutting, folding and ironing to get all the fabric circles ready and the first ones are done.....
Lijkt niet veel, maar wacht maar af...
Doesn't look like much now, but wait and see....
De zacht blauwe en zacht lila tintjes maken ze toch wel weer heel leuk. Blauw is nu niet direct één van mijn favoriete kleuren, maar deze ijzige kleurtjes werken erg goed samen. Het achtergrondje hangt klaar, dus als ze allemaal klaar zijn kan ik gelijk beginnen met opbouwen. Ik krijg het deze week dus niet meer af, maar volgende week zou moeten lukken.
The soft blues and soft lilac shades make them look rather good. Blue is not quite a favorite color of mine, but these icy colors work really well together. The background is already finished, so when I'm done folding I can start building immediately. I'm not finishing the quilt this week, but next week should be possible. 

3 opmerkingen:

  1. Love your new banner! Just perfect I think. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om de dag te beginnen met leuke dingen,en goed om ze te benoemen.Elke dag iets positiefs is goed voor een mens.
    De bloemetjes zijn erg mooi,ik hou wel van die kleurtjes.Ben benieuwdhoe het er uit gaat zien.Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You are so very talented! How do you make those flower's? I love the new look and that I can read the English part. LOL Have a great Sunday.

    Hugs and Wishes of Sleep,
    Vicki

    sunraesban@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen