dinsdag 12 maart 2013

Another day wasted // Weer een dag verspild

Wat gaan dagen soms verschrikkelijk snel voorbij!! Ik was er vanmorgen al om 8 uur uit (ongekend vroeg voor mijn doen hoor!) en nu is het alweer bijna 5 uur!! Niet normaal.
Vanmorgen moest ik eerst naar de osteopaat en ik was pas om 11 uur thuis. Toen eerst maar eens even door het huis gesjeesd met stoffer en stofzuiger, wat wel hard nodig was. Een wasje weg gevouwen en en zelfs nog even gedouched om weer warm te worden (het is echt waanzinnig koud, met een gevoelstemperatuur van -10!!! Precies een week geleden zat ik nog met 20 graden buiten in de zon!!!) Toen maar eens een sneetje brood tijdens het internetten en ideeën opdoen voor een mooie blog-header. En die heb ik vonden.... Hoe vind je de bovenbalk nu???
Some days go so fast some times!! I was out of bed at 8 a.m. (unprecedentedly early for me!!!) and now it's almost 5 p.m. already!!! Not normal.
This morning I had an appointment with the osteopath and I was home again around 11 a.m.. First went like a mad woman through the house with duster and vaccuum, what was desperately neccessary too. Folded away some laundry and even had a short hot shower to get warm again after being outside (it's really madly cold outside, with a chill temp. of about 14 degrees!!! Exactly a week ago I was sitting outside in the sun with 68 degrees!!!)  Than ate a sandwich which I ate during surfing the web, finding good ideas for a blog header. And I found one.... What do you think of this one??
Toen belde mijn zus of ik een paardendeken kon en wilde naaien misschien, dus die kwam een half uurtje later langs om dat even te laten doen. Dat lukte gelukkig en hebben we daarna nog even koffie gedronken natuurlijk. En zij ging zojuist pas weg en nu is de dag alweer voorbij zonder dat ik ook maar iets aan een quilt gedaan heb. Nouja, helemaal niks ook weer niet.... Ik heb weer een nieuw idee voor een ander bloemenquiltje, omdat ik niet blij ben met het ondergrondje voor de roze hortensia.....  Het ondergrondje/achterkantje welke ik al gemaakt heb, ga ik gebruiken voor een blauwe hortensia (ja! die kleur had ik ook nog niet gemaakt!!) en de roze hortensia heb ik een donkergrijze ondergrond voor bedacht. Dat roze staat heel mooi tegen grijs, al is het wel wat modern en wellicht te strak voor mijn tante. Die gaat dus de blauwe hortensia krijgen, als ze die mooi vind tenminste....  Dus, dit houdt in; nog meer bloemetjes maken, maar nu dus blauwe én een  andere ondergrond bouwen voor de roze bloemetjes. Ja, zo hou ik mezelf wel lekker bezig he?!
Than my sister called to ask if I could and wanted to sew a horse-blanket for her, so she came over about half an hour later to let me do that for her. Luckely it went well and after that we had a cup of coffee together of course. And she just left and the day is almost over again and I haven't done a thing with a quilt. Well, not quite...  I have another idea for a new flower quilt, because I'm not really happy with the background for the pink hydrangea... The one I already made I will use for a bleu hydrangea (Yes!! that color I haven't made yet!!) and the pink hydrangea will go on a dark grey background. Pink looks really good on darg grey, although it will be kind of modern and probably to contemporary for my aunt. She will get the blue one therefore - if she likes it of course... So, this means; making more flowers, blue ones this time ánd make a new background for the pink ones. Yeah, this way I'm keeping my self nice and busy huh?! 

3 opmerkingen:

  1. Raya zegt 'Dank je wel!', deken ligt nu perfect onder d'r dunne regenjas, nu kan ze vannacht de -10 wel doorstaan. Zo blij dat het gelukt is en ik nu een bruikbare onderdeken heb i.p.v. een zweetdeken die in de kast lag weg te rotten.

    Bloemetjes worden echt zo tof, die foto's die je er van geplaatst heb laten al mooi zien hoe dat roze op grijs gaat worden. Gaaf.

    Oh, en deze header vind ik echt heel leuk, leuker dan die vorige.

    Groetjes maar weer en kom maar weer es een bakkie terug halen binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bovenkant van je blog,al was ik vertrouwd met de oude.
    Ik val wel van 11-3 naar 9=1 Alles ertussen is weg.Zal wel weer wat fout doen.
    Bloemetjes zijn echt heel erg mooi,die blauwe is ook prachtig.
    En prima voor Dien denk ik.
    Liefs Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The new heading certainly captures the essence of your blog, but maybe you should add words also, so new followers know the blog name? That's my only suggestion--the rest looks great!

    BeantwoordenVerwijderen