vrijdag 15 maart 2013

18 jaar alweer!! // 18 already!!

Vandaag is mijn neefje, mijn oudste zus haar zoon, enig kleinkind van mijn ouders, 18 jaar geworden!  Man, waarom voel ik me nu ineens zo oud?!  Op zijn geboortedag heb ik overgens mijn  eerste bekeuring gekregen, voor te hard rijden!! Moest er gewoon naartoe, dat snap je....
Gefeliciteerd Rick, vanaf vandaag mag je alleen achter het stuur, legaal je eigen drank kopen, stemmen en ben je officieel volwassen!  Officieel dan; qua gedrag...... naaaa, nog niet echt....
Today my nephew, my oldest sister her son, the only grandchild of my parents, celibrates his 18th birthday! Man, why do I feel so old all of a sudden?! On his day of birth I got my very first speeding ticket by the way!! Had to get there, you know....
Happy birthday Rick, as of today you can drive a car all by yourself, buy your own boose legally, vote and you are officially a grown up! Officially that is; your behaviour.... naaaa, not so much yet...

2 opmerkingen:

  1. Happy Birthday Rick!!! Have a blast, a drink but DON'T drive. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy birthday! Kids grow up so fast.

    BeantwoordenVerwijderen