dinsdag 1 januari 2013

What will 2013 bring?? // Wat zal 2013 brengen??

Tja, dat zal iedereen zich wel afvragen, denk je niet??
Goede voornemens begin ik niet meer aan, ik leef elke dag gewoon zo goed mogelijk. Vind ik persoonlijk een veel beter plan dan jezelf straffen met negatieve gedachten wanneer die goede voornemens niet haalbaar blijken te zijn. Elke dag je best doen is goed genoeg en wanneer het een dagje wat moeilijker is - qua eten, gedrag of gezondheid - dan is er altijd morgen weer....
Yeah, I guess everybody is asking the same question, don't you think?? 
New resolutions is something I don't bother myself with anymore, I want to do my best every day. That's a better plan, I think, than punishing yourself with negative thoughts when those good resolutions turn out to be impossible. Giving your best every day is good enough and when some day turns out to be not as good - for food, behaviour or health - there is always tomorrow again....
Net als iedereen hoop ik op een goede gezondheid, iets wat nog steeds in een stijgende lijn zit sinds ik homeopathische en osteopatische hulp krijg. Ook zou ik graag (veel) minder willen wegen, maar ondanks dat ben ik gestopt met "lijnen". Ik ben het zat om me bij alles en nog wat schuldig te moeten voelen. Ik doe mijn best en mag af en toe ook best eens wat lekkers toch?
Just like everybody I'm wishing for good health, something that's still in a upward trend since I'm getting homeopathic and osteopathic help with that. I also would love to weigh (a lot) less, but I quit dieting. I am tired of feeling guilty with every little thing I ate. I'm doing the best I can and every now and than I'm allowed to have something nice too, aren't I??


Verder hoop ik gewoon dat we een fijn, harmonieus en gelukkig jaar zullen hebben. Geen gekke dingen, gewoon alles zijn gangetje voor zowel Henk als mijzelf. Het zou fijn zijn als ik wat meer kan doen met mijn creatieve kant, maar als het zo blijft als het is vind ik het ook best. Wat zijn jouw wensen voor het nieuwe jaar???
Furthermore I just want a nice, harmonious and happy year. Nothing crazy, just normal and relaxed, for Henk aswell as myself. It would be nice if I can do a bit more with my creative side, but if it stays like this I will be fine with that too. What are your wishes for this new year???

Ik hoop dat jullie in elk geval vol vertrouwen en goede energie het nieuwe jaar in gaan, net als ik. Veel liefde, geluk en gezondheid zullen mogen beleven en alles meer dan dat is een kers op de taart! 
I hope you can at least enter this year with faith and good energy, just like me.
Lots of love, happieness and good health to be enjoyed and everything else is a cherry on the cake!

2 opmerkingen:

  1. Oh so true Bianca...doing the best we can is the best! Wishing you, Henk and all the boys lots of joy and good health. Big hugs my friend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I definitely agree with you that it is not productive to beat ourselves up for our shortcomings. We all have them; let's just accept that and move on.

    BeantwoordenVerwijderen