zondag 20 januari 2013

Bram

"HI Mom"... // "Hoi Mam"....
Bram is een erg actieve kat. De actiefste van de vier. Vandaar dat hij waarschijnlijk ook als enige van de vier erg slank is.....
Bram wil altijd zien wat ik aan het doen ben, of ik nu op de wc zit, onder de douche sta of achter de naaimachine zit. Meestal echt te schattig voor woorden, soms ook wel een beetje irritant. 
Vooral wanneer ik achter de naaimachine zit, moet hij ineens inhalen voor het half uur dat ik hem niet aangehaald heb. Gek doen, kopjes geven, met zijn kontje op mijn spullen zitten, niks laat hij onbenut om mijn aandacht te krijgen. Tot hij het heeft, dan is het niet leuk meer en gaat hij "katten-tv" kijken (naar buiten kijken)....  Gek joch....
"What you're doing??" // "Wat ben je aan het doen??"
Bram is a very active cat. The most active of the four. Maybe that's why he is the only one that is very slender.....
Bram is always checking up on me, wanting to be were I am, whether I'm on the toilet, under the shower or behind my sewingmachine. Mostly it's too cute for words, but sometimes it can become very tiresome. When I'm behind my sewingmachine he suddenly gets the need of making up for the half hour I didn't pet him. Acting silly, rubbing heads, putting his little butt on my stuff, he leaves nothing unexploited to get my attention. Untill he gets my attention, than it's not longer fun to bother me and he's off to watch some "cat-tv" (looking outside).....  Silly boy.....
" ... HELLO...." 
"Please cuddle me.." // "Wil je even kriebelen"..


"My tummy please.." // "Mijn buikje alsjeblieft.."


"Have to wash now..." // "Moet me even wassen..."
"Were you taking pictures the whole time??"//"Nam je de hele tijd foto's??
"Do I have your attention now?" // "Heb ik je aandacht nu?"
" ..... "
" Oeh, a bird....." // "Oeh, een vogel..."
"... fat one too..." // ".... een dikkerd ook nog...."

Mijn Brammetje  //  My Brammetje

6 opmerkingen:

  1. As naughty as they can be, it's hard to stay mad for long, isn't it?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fine looking kitty! Each has their own personality...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You just know that I love this post!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He is one adorable cat! So sweet and lots of help.

    BeantwoordenVerwijderen