maandag 3 december 2012

My quilts on display // Mijn quilts te zien

Vanavond was dan de avond daar; Singer Kreatief in Epe beleefde haar officiële opening van het nieuwe pand. Wat een heerlijke ruime en lichte winkel is het geworden. Open, overzichtelijk en uitnodigend. Het is niet alleen een stoffenwinkel, maar meerdere leuke hobbyartikelen zijn hier te vinden. Wol om te breien, katoen om te haken, vilt en kralen, allerlei heerlijke hebbedingetjes voor de creatieve knutselaars onder ons.
Beneden is een zelfde ruimte helemaal bestemd voor lestafels en expositie van quilts en ander moois. Ik ben trots dat ik gevraagd ben om hier quilts te mogen ophangen. Ik hoop dat ik leuke reacties krijg op mijn knutsels. Ik heb er tenminste erg mijn best op gedaan.
This evening the event was there; Singer Kreatief in Epe was having her official opening of her new store. What a lovely spacious and light shop it is. Open, organized and inviting. It's not only a fabricshop, but more kinds of fun hobby supplies are found here. Wool to knit, cotton to crochet, felt and beads, all kinds of delicious goodies for the creative tinkerer among us. Down stairs there is a same spacious room just for the lesson tables and exhibit room for quilts and other gorgeous stuff. I feel very proud to be asked to exhibit my quilts here. I hope I get nice reactions on my handiworks. I gave them my best efforts at least. 






Sommige foto's zijn wat wazig door bibberhandjes. Ik probeer een andere keer betere foto's te maken, goed?!  En nu ga ik naar bed, want ik ben erg moe....
Some pictures turned out a bit hazy due to trembling hands. I will try to make some better ones another time, oke?!  And now I'm off to bed, because I'm so tired....

4 opmerkingen:

  1. Toch gaaf om je creaties zo te zien hangen en ik heb links en rechts meerdere bewonderende en goedkeurende opmerkingen gehoord (een paar dames die de vrachtwagentjes erg leuk vonden, en de roze/bruine bijv.)
    Mag je zeker trots op zijn zus! And more to come want je vlinderstruikproject wordt volgens mij ook weer heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely looking store! I would love to shop there.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful quilts and congratulations on the shwing . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Everyone is going to love your quilts in the lovely shop! Congrats!!
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen