zaterdag 22 december 2012

Best days of the week // Beste dagen van de week

Vrijdagavond is de favoriete avond van Cees en mij. Dan komt Henk weer thuis na een week hard werken. Ik heb het weer lekker warm in bed en Cees kan weer lekker bij zijn grote vriend op schoot slapen. 
Gisteravond was het ook voor Henk zelf erg leuk thuiskomen, want er stonden zomaar twee mooie trucks op hem te wachten. En mooi miniatuurauto's maken van mijn lief gelijk weer een jonge knul. Niks is zo leuk als met autootjes spelen......
Friday evening is Cees' and mine favorite evening. That's when Henk comes home after a week of hard work. I will have a warm bed and Cees can sleep on his best friends' lap again.
Yesterday it was a nice homecoming for Henk too, because there were twee beautiful trucks waiting for him. And fantastic die cast trucks make a young boy of my hubby. Nothing more fun than playing with cars.....


We hebben een hele verzameling miniatuurauto's en vrachtwagens, maar de vitrines raken vol en we kopen daarom niet zo vaak meer nieuwe erbij. De onderste is een autotransporter en daar moesten natuurlijk gelijk even waardige modellen in gezet worden. Deze zijn niet helemaal de goed schaal, dus dat wordt het volgende project voor Henk om te vinden.
We have quite a collection of miniture cars and trucks, but the display cabinets are getting full and therefore we don't buy that many models anymore. The second model is a cartransporter and there had to be some worthy miniatures chosen to go in it. The ones that there are in it now are not quite the good scale, so that will be the next project for Henk to find. 
Henk's truck in miniature // Henk zijn vrachtwagen in het klein
Ik heb zelf deze week bar weinig gedaan. Ik had donderdag en vrijdag de hele of halve dag willen quilten, maar door omstandigheden ben ik daar niet aan toe gekomen. Vanmiddag nog een half uurtje wat gedaan, maar meer ook niet. Misschien morgen nog even, als ik eens op tijd op zou staan. Ik ben dus bang dat ook de quilt dit jaar afkrijgen niet gaat lukken...... 'k Heb nog wel een fotootje van de achterkant gemaakt, zodat je het quiltwerk wat beter kan zien.
I did remarkably little this week. I wanted to quilt the whole or half day thursday and friday, but due to circumstances I've not gotten around to do so. This afternoon I managed a half hour of quilting, but that was it. Maybe tomorrow, if I would get out of bed a bit earlier than normal. I am very afraid that finishing this quilt this year will not be achieved..... I did make a picture of the back of the quilt so you can see the quilting a bit better. 

Nou lieve mensen. een fijn weekend verder nog en mocht ik er niet meer aan toe komen de aankomende dagen, dan wens ik jullie hele fijne en vredige kerstdagen toe. Dat je maar veel rust, liefde en tevredenheid mag beleven deze dagen.
Well dear people, have a nice weekend and if I don't come around to do so the coming days, I want to wish you all a merry and peaceful christmas. May you have lots of tranquility, love and contentment these upcoming days. 

2 opmerkingen:

  1. So glad you have Henk and he enjoyed his vehicles. Have yourself a very Merry Christmas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merry Christmas Bianca, and your husband too!

    BeantwoordenVerwijderen