woensdag 28 november 2012

Time for other things // Tijd voor andere dingen.

Alle tunnels zijn klaar, de quilts zijn schoon en haar-vrij gemaakt en liggen klaar in de auto om morgen naar de quiltwinkel te gaan. Pffff, wat een pokkewerk is dat met de hand tunnels aan naaien. Ben blij dat ik daar klaar mee ben. Vol frisse moed en zin om weer met andere dingen bezig te zijn heb ik eindelijk een begin gemaakt met het doorquilten van de quilt voor mijn zusjes beste vriendin. Ik hoop hem voor de kerst af te krijgen, zodat ze er lekker samen onder weg kunnen kruipen tijdens de donkere avonden van December.
All the sleeves are attached, the quilts are clean and cathair-free and are in the car to be brought to the quiltshop tomorrow. Pffff, what a dreadful work that was, putting on all those sleeves by hand. I'm so glad that job's finished. Full of fresh energy and in the mood for other things I finally started quilting the quilt for my sisters' best friend.  I hope to finish it before christmastime, so she can cuddle up with her mom underneath during the dark days of December. 
Gister hoorde ik dat we volgende week misschien sneeuw gaan krijgen en ik zal je zeggen dat ik daar best zin in heb. Ik vind het vooral heerlijk om 's avonds laat, wanneer er net allemaal verse sneeuw ligt, een lekkere wandeling met mijn lief te maken. Ik ben normaal geen fan van flinke wandelingen meer, maar sneeuw maakt de wereld altijd zo stil en mooi dat ik dan wel een paar zere knieen en koude voeten ervoor over heb.
Yesterday I heard that we might get snow next week and I have to admit that I would love to have some. I particularly like to take a good walk with my love, late in the evening when there's a fresh blanket of snow. Normally I'm not particularly fond of brisk walks anymore, but snow always makes the world so quiet and beautiful that I don't mind sore knees and cold feet. 


Wees nu eerlijk, dit is toch schitterend??!!
Be honest, this is gorgeous, isn't it??!!

3 opmerkingen:

  1. Congrats on getting the sleeves all attached! Have fun at the quilt show. I hope you get the snow you want!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I know you are so glad to have the sleeves on the quilts.
    Snow is gorgeous! I would love to have some at Christmas :)
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes it is beautiful, but it makes my toes cold just looking at it!

    BeantwoordenVerwijderen