woensdag 14 november 2012

Something different now // Iets heel anders nu.

Ohooooh.... Ik ben gisteren iets heeeeel belangrijks vergeten....
Cees en Dirk waren gisteren jarig....  Dat is al de tweede keer dit jaar, want de verjaardag van Arie en Bram eind juli was ik ook al vergeten. Te veel andere dingen aan mijn hoofd natuurlijk, maar de jongens zijn "not amused", dat snap je wel....
Als goedmakertje heb ik net heel luid alsnog "Lang zullen ze leven" gezongen, ze wat lekkere kattensnoepjes uit laten delen aan de anderen en ze beloofd dit nooooooit meer te zullen doen. Ik ben alleen bang dat ik de aankomende dagen nog wel wat door het stof moet kruipen om weer helemaal vergeven te worden.
Nu snap ik ook wel waarom ze vannacht zo verschrikkelijk vervelend waren en me niet lieten slapen, de reden waarom ik vandaag niet zo veel heb gedaan en maar lekker bij de kapster in de stoel ben gekropen en waarom ik vanavond weer optijd naar bed ga.......  Of zou ik toch maar een paar cat-cup-cakes moeten bakken om weer vriendjes te worden...............................
Ooooooohhhhh.... I forgot a very special thing yesterday...... It was Cees' and Dirk's birthday....... That's the second time this year, because last july I forgot Arie's and Bram's birthdays too. Too much things on my mind of course, but the boys are "not amused", you'll understand.. 
To make it a bit up to them I sang very loudly "Happy Birthday" to them, gave them some cat-nibbles to pass out to the others and I promissed to never ever ever do that again. I'm afraid though that is will take some groveling before they'll forgive me. Now I understand why they were so terribly naughty and irritating last night and didn't let me sleep, the reason I didn't got very much done today and went to the hairsalon for some pampering and why I will go to bed early tonight... Or should I bake some cat-cup-cakes to make friends again...........................

Sorry Cees and Dirk.... won't happen again.....

2 opmerkingen:

  1. LOL!!! Love this :) I do think they will forgive...this time. ut perhaps you should celebrate their birthdays the whole month of November to make up!
    love~
    xo, misha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh too funny....poor kitties. I am sure that they forgive you, especially after the treats. Telling a bad secret...I don't even KNOW the birthdays of my kitties!!

    BeantwoordenVerwijderen