zaterdag 27 oktober 2012

Inspiratie en energie // Inspiration and energy

oude foto, zelfde idee // old picture, same idea
Weer een hele nacht geslapen en de jetlag is nu echt over. Gelukkig, want ik voel me dan zo lamlendig...
Weer thuis en heerlijke knuffelige katten om me heen. Ze zijn allemaal heel blij dat we weer thuis zijn volgens mij. In bed worden we constant omringt door een hoop gespin en geknor. Héérlijk!!!
Vandaag ga ik mijn klosjesrek eindelijk eens afmaken, geinspireerd door een mede-blogger die hier kwam via Misha's blog. Leuk om weer nieuwe mede-bloggers te leren kennen. Kijk maar es op haar blog;   Holly Field Design  Ze heeft de meest geweldige letterbakken vol klosjes!!!
bron/source
Slept a whole night again and the jetlag is now really gone. Gladly so, because I was feeling really awful....
Home again and lovely cudly cats all around me. They are really glad we are home again I guess. In bed we are constantly surrounded with lots of purring and grunting. LOVE it!!! 
Today I'll finally going to finish my spoolbox, inspired by a fellow blogger who visited my blog through Misha's. Always nice to meet new bloggers, isn't it? Just visit her blog; Holly Field Design. She has the most wonderful letter trays filled with spools!!!
Cees is niet bij Henk weg te krijgen. // Cees is not leaving Henk's side.
Dus, ik ga nu maar es even wat doen. Het is alweer half 1 in de middag geweest en ik heb alleen nog maar de kattenbakken gedaan en stofgezogen. Zo eerst m'n rekje schuren en schilderen dus, dan een bult was weg vouwen en strijken (blech!) en als ik dan nog puf heb misschien nog even achter de naaimachine..... Oh, wat heb ik mijn naaimachine gemist!!!
So, guess I have to go and do stuff now. It's already been half past 12 in the afternood and all I did today is clean the litterboxes and vacuumed. Gonna sand and paint that spoolbox first and than fold and iron a bunch of laundry (yuck!) and if I have a bit of energy left by than, maybe get behind the sewing machine.... Oh, how I missed my sewingmachine!!! 


Have a nice day y'all!!! 

3 opmerkingen:

  1. Spool box made from printers tray is such a good idea . . . looking forward to seeing yours.

    Looks like you and "Mr Quilts" are getting plenty of purring and cuddles from your home companions . . .

    HOME SWEET HOME!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the pictures of Cees. Too cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love Cee on Henk's knee while he is the computer! Too cute :))
    love~
    xo, misha

    BeantwoordenVerwijderen