zondag 23 september 2012

Ready to go // Klaar voor vertrek

De koffers zijn gepakt, het huis aan kant en het bed klaar voor de oppas-broer. We zitten nu zelfs nog even tv te kijken, katjes te knuffelen en te ontspannen. Heel relaxed dus. Straks gaan we eerst nog even bij Henk's moeder langs en daarna gelijk door richting Duitsland. Het is me allemaal reuze meegevallen, het pakken enzo. Wel even een stress-momentje toen ik niet in kon checken, maar na een telefoontje met de klantenservice van KLM was dat snel opgelost. Ik was dus te laat voor stoelen vooraan, maar nu zitten we in een tweepersoons-rijtje met ons beidjes, dus dat is ook prima.
The bags are packed, the house is clean and the bed is made for our house-sitting-brother. We even are watching tv now, snuggling with the cats and just relaxing. No stress here. In a moment we will visit Henk's mom first and than drive straight to Germany. The packing and others stuff was very easy and relaxed. A bit of a stress-moment though when I wanted to check in on line, but after a phonecall with KLM (our airline) it was solved quickly. I was to late to get front seats, but we now have seats in a two-persone-row with the two of us, so fine by me too.

Dus, nu omkleden en dan gaan we. Ik schrijf hier dus niet eerder dan maandagavond denk ik, dan weet je dat.  America; we komen eraan!!!
So, change clothes now and than we're off. I won't be writing here 'till mondayevening I guess, so you'll know. America; Here we come!!!

4 opmerkingen: