donderdag 6 september 2012

It's a new day // Een nieuwe dag

Goed, ben weer uit mijn dip gekropen en ga er weer tegen aan. Sorry dat ik me even liet gaan, het even niet meer zag zitten. 't Is over.  Heb vanmiddag een goed gesprek met mijn homeopaat gehad en zij liet me weer even de andere kant zien; hoever ik al ben opgeknapt in vergelijk met vorig jaar. Dat had ik duidelijk even nodig, want de knop ging weer om gelukkig. Ook is zij er van overtuigd dat ik me vast nog veel beter zal gaan voelen wanneer ik een aantal keer bij de osteopaat ben geweest. Ze ging zelfs zó ver dat ze denkt dat ik volgend jaar het weekend Furstenau fluitend door kom......  Ik hoop het van harte!!!
My guy, as nuts as I am... // Mijn kerel, net zo gek als ik.....
All right, climbed out of my dip again and going fast forward. Sorry I let myself go there, couldn't rise above the pain. It's over. Had a very good conversation with my homeopath and she let me see the other side; how much better I am doing compared to this time last year. I really needed that obviously, because she flipped the switch in me again. She is also convinced I will feel even better once I have visited the osteopath a few times more. She was even going as far as believing that next year at the weekend in Fürstenau I will feel much better and will have a blast again.... I really hope so!!! 
The design // het ontwerp
Vandaag heb ik ook weer een volgend project uit de kast getrokken; een nieuwe quilt waarvan ik het ontwerp al meer dan een jaar heb liggen, de stoffen al voor gekocht en zelfs gewassen heb en ook al wel een idee heb wie hem heel graag zou willen...... Ik ga zo de malletjes maar vast maken en misschien morgen daar een begin mee gaan maken. Ik wil straks eerst eens de filmpjes van vorig weekend gaan monteren tot een leuk geheel, iets wat ik de afgelopen dagen mijn hoofd niet echt naar had staan. Ik heb veel gemist, omdat ik de middagen op de camping bleef en Henk is niet zo'n filmer. Wil ook niet als je door modder rijdt natuurlijk.
Today I also picked the next project out of the closet; a new quilt whose design I finished more than a year ago, bought and even washed the fabrics for and also have a good idea of who would like to have it....  I will make the templates later and maybe start with it tomorrow. First I want to make a nice video of all the filming I did last weekend. Didn't have my mind on it the last few days, because I missed so much by staying on the campsite both afternoons. Henk is not much of a filmer and is difficult to do when you are driving around in the mud, isn't it? 

2 opmerkingen:

  1. Glad to hear your homeopath gave you a talking to. You are doing much better than last year and it can only get better right?! Love the new quilt design and the fabric is very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So glad you are in better spirits today. Hang in there!

    The quilt will be beautiful, as all of your work is.

    BeantwoordenVerwijderen