maandag 3 september 2012

Home again // Weer thuis

Zo, we zijn weer thuis. Nog sterker, Henk is al weer aan het werk en ik heb bijna alle was en het huis weer aan kant!
Afgelopen weekend zijn we van vrijdagavond tot zondagmiddag met een grote groep geweldige mensen een weekend wezen terreinrijden in Furstenau, Duitsland. Op wat spettertjes na op vrijdagavond hebben we geweldig weer gehad. Zo goed dat ik zelfs verbrand ben in mijn gezicht, armen en decolleté. Doet knap zeer en ik had het ook pas door toen ik gister onder de douche uit kwam..... 'k Ben net een kreeft......
So, we are home again. Even worse, Henk is back to work again and I have done all the laundry and cleaned the house already!
This past weekend we went offroading with a big group of great people from fridayevening untill sunday afternoon in Fürstenau, Germany. Beside some spatters on fridaynight we had great sunny weather. Thát good even, that I am sunburned on my face, arms and décolleté. It even hurts a bit and I only noticed it last night when I left the shower.... I look like a cooked lobster.....
We hebben heerlijk gereden, gelachen, gegeten en gepraat en ik ben blij dat ik toch mee ben gegaan. Ik heb pas vorige week definitief besloten toch mee te gaan, ondanks dat ik van te voren al wel wist dat ik nu met veel pijn en ontzettend moe de aankomende dagen door moet zien te komen. Tja, voor sommige dingen heb ik dat wel over.  Beide middagen had ik alleen 's middags de energie en puf al zó op, dat ik op de camping achter ben gebleven en lekker in een stoel een dutje heb gedaan. Ik ben er wel achter dat al dat gestuiter in die auto ook erg vermoeiend is. Daarom heb ik ook niet zo veel foto's en film als vorig jaar.
We drove, laughed, ate and talked together and I'm glad I went. I only decided last week I would go, eventhough I knew in advance I now have a lot of pain and am exhausted beyond my limits and will have and be for days to come. Some things are worth it.  Eventhough; both afternoons I stayed at the campsite and took a nap sitting in a chair, because I was sooo tired from driving those mornings. I found out that bouncing around in a car is very trying. That's also the reason I don't have as much pictures and film than last year.
Henk was having a great time! // Henk had een heerlijk tijd !!

This happens when you take a puddle that's deeper than you think....
Dit gebeurd er wanneer je een plas neemt die dieper is dat je dacht....

Do you see the waterline?? That's how deep we went.
Zie je de waterlijn?? Zo diep zaten we.
My chair aswell as my butt were wet. //Zowel mijn stoel als mijn kont waren nat.

Eating out with 33 people // Uit eten met 33 mensen





The complete crew together minus one car (broken) // De hele groep bij elkaar min één auto (kapot)

He joint me for half an hour on the campsite
Hij vergezelde mij voor een half uur op de camping. 
'Till next year?? // Tot volgend jaar??

2 opmerkingen:

  1. Looks like a blast! My hubby would love that!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loved the photo of the water inside the vehicle. What a splashing good time you must have had!

    BeantwoordenVerwijderen