zaterdag 8 september 2012

.... and the winner is....

Deze natuurlijk!!!  Ja, favoriet, ook bij mijn lief gelukkig, dus dat is duidelijk dan. Hier en daar vonden sommigen ook die simpele ook wel wat hebben, maar daar had ik zelf echt geen zin in. Die kan ik natuurlijk wel weer heel apart doorquilten natuurlijk, maar daar heb ik al een ander ontwerp voor in mijn hoofd.  Ook weer iets van een feathered star (als in de babyquilt van laatst) maar dan met een hele brede rand van minimaal 20 cm breed en dan met grote feathers door quilten. Maar eerst maar effe deze he?!
This one of course!! Yes, obvious the favorite, also with my love, so that's clear. Some people liked the plain one too, but I was really fed up with that one myself. Of course I could quilt that one very extensive, but I have another one just for that in my head already too. Something like a feathered star (like the babyquilt center I did) but than with a very wide border that will be quilted with big feathers. But first I'll make this one, oke?! 
Deze is bijna hetzelfde, alleen de tussenbanen in het middenstuk zijn nu gekleurd. Hoe vind je die?? Daar ben ik zelf nog niet over uit ben wat ik zal doen. De witte sashing vind ik mooier, Henk vind de gekleurde mooier....  Nouja, ik ga eerst de blokken maar es maken, dan kijk ik wel verder.
This one is almost the same, only the middle borders are colored now. How do you like that?? I'm not really sure about that myself. I think I like the white sashing better, Henk likes the colored one more.... Well, first make the blocks and than I'll see what I will do next.
Zoiets en dan mooi door gequilt // Something like this and than beautiful quilted with feathers.

2 opmerkingen: