zaterdag 25 augustus 2012

Quilts, Trucks and Family

Vandaag nog even hard gewerkt aan de quilt, maar het is gelukt, de puntjes op de i kunnen gezet worden. Ik moet nu nog de binding aan de achterkant met de hand vast zetten en dan kan hij de wasmachine in! Ik hoop dat dit begin van de week kan, want de baby in kwestie staat op het punt geboren te worden. Wat fijn dat ik de quilt dan toch nog op tijd af kan hebben zeg. Dat had ik echt niet meer durven hopen. Voor vandaag houd ik het voor gezien, ik heb nu weer een beetje te veel gedaan. Maar, voor een goed doel.
Did a little bit of hard work today with the quilt, but I did it; the last stiches can be made the upcoming days by sewing the binding on the back by hand. Than he can be washed! I hope I can make this happen early this week, because the baby is ready to be born. I'm so glad I finished the quilt in time. I really didn't think it could happen any more. For today I'm done, I did a bit to much again. But, it was for a good cause.




Vandaag heeft Henk met een truckersdag mee gedaan. Een dag waar lichamelijk en geestelijk gehandicapten een mooie rit in een vrachtwagen mee mogen rijden. Een optocht van 250 vrachtwagens dwars door Apeldoorn en omgeving. Elk jaar worden er wel van zulke ritten op diverse plaatsen georganiseerd en Henk en ik doen daar al heel wat jaren aan me. Vorig jaar kon ik niet mee rijden omdat ik nauwelijks sliep en niet achter het stuur durfde en dit jaar hield die pijnlijke schouder me tegen, maar volgend jaar hoop ik toch echt weer mee te kunnen rijden. Henk had een fijne dag en zo hadden velen chauffeurs en hun bijrijders voor die dag een hoop lol. Tot volgend jaar dan maar!!!
Today Henk participated in a trucker-day. A day where physically and mentally disabled people can  have a ride in a truck. A convoy of 250 trucks straight through Apeldoorn and surrounding towns. Every year such days are organized throughout the Netherlands and Henk and I join in every year. Last year though I could'n join because I had no sleep for a long time and didn't dare to take the wheel and this year that sore shoulder kept me from joining, but next year I will drive again. Henk had a lovely day anyway and so did a lot of truckers and their passengers! Till next year!!!


De bbq bij onze ouders gister was erg gezellig, lekker gegeten en een hoop gelachen. En eindelijk heb ik dan een echt leuke foto (en meerdere zelfs) van Everdiena en Michel kunnen maken. Ze poseerde geheel vrijwillig na die foto van hun hier gister... Gek he?  Dus, hier is de betere versie;
The bbq at my parents yesterday was very nice, had a lot of nice things to eat and laughed a lot. And finally I have a decent (more than one actually) picture of Everdiena and Michel. They even posed for me willingly after placing that picture of them yesterday. Funny huh?! So, the result;
Is dat een knap stel of niet? // Isn't this a handsome couple??

2 opmerkingen:

  1. Beautiful quilt, wonderful cause, and lovely couple!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh how I miss the Netherlands so much! I see the homes and the people and it brings me back to when I was there. Looks like a great time!

    BeantwoordenVerwijderen