zondag 26 augustus 2012

Made it myself!!! // Helemaal zelf gemaakt!!

Wat zou dit nu weer worden??
What will this become??
Geniaal lijm-droog-systeem hoor!
A brilliant glue-drying-system!


Nou, voor een zelf-maak-projectje-tussendoor valt hij me helemaal niet tegen. Alles zelf gemeten, gezaagd, gelijmd en gevuld!!! Moeten dus duidelijk meer klosjes garen komen.
Morgen geef ik m nog een likje verf en heb ik mijn eigen garen-kastje.
Well, for a make-it-myself-project-inbetween it didn't turn out too bad, did it?? Everything measured, sawn, glued and filled myself!!! I obviously need more thread.
Tomorrow I'll give it a lick of paint and I will have my own thread-cabinet.

4 opmerkingen:

  1. Great job!!! Now you just have to fill it up. :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep

    zeer mooi gedaan en voor zeer weinig geld denk ik,

    knap
    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello! I do the same thing with my thread! Old drawers from a printer's cabinet make nice racks for the old spools, and wooden cutlery trays work nicely for new thread. I have photos on my blog of my thread holders. I really love looking at all the colors!

    BeantwoordenVerwijderen