dinsdag 21 augustus 2012

All kinds of stuff // Van alles wat

Find the feather // Zoek de veer.
Oh, there it is!! // Oh, daar is ie!!
Vanmiddag dan toch maar een poging gedaan een mooie 'feather' te quilten. Op zich was de feather wel gelukt, maar ik vind het niet wat ik er van verwachtte. Door de drukke print zie je hem helemaal niet. Ja, aan de achterkant, maar dat is niet de bedoeling natuurlijk. Die ga ik weer uithalen dus. Daarna ga ik een kleintje maken in één van de roze blokjes. Es kijken of dat wat is. Door de effe ondergrond zou dat wel mooier tot zijn recht moeten komen, maar is het misschien weer te klein, te priegelig.
This afternoon I tried to quilt a nice feather to see how that worked. The feather itself turned out not to bad, but it's not what I expacted of it. Because of the busy print you don't see it. Yes, on the back, but that's not why I quilted it for. So, that will be torned out again. Than I will try a small one in one of the pink blocks. Just to try if that's something to go with. The solid background will show the feather better, but maybe it will be to small, to cramped. 
Zoiets misschien?? // Something like this???
Ook ben ik vandaag voor het eerst naar de osteopaat geweest die mijn homeopaat al zo lang aanraad. Ik had geen idee wat ik er van moest verwachten. Zag er wel tegen op, want de behandeling gebeurd in je ondergoed. Iets wat ik zo veel mogelijk probeer te vermijden om in rond te lopen......  Gelukkig bleek het een heel aardige man en hebben we eerst een goed gesprek gehad. Er zijn wat dingen voor me in hun plek gevallen voor me, dingen die ik wel wist maar nu ineens veel duidelijker werden.  Ik ga niet helemaal uitleggen wat het is en wat hij deed, maar om kort te gaan ben ik van binnen helemaal verkleefd waardoor ik veel pijnklachten in mijn hele lijf heb. Hij kan geen wonderen beloven, maar denkt wel me met veel dingen te kunnen helpen. Het gaf mij in elk geval weer hoop. Hoop dat ik misschien dan toch ooit me wat normaler zal voelen. Hoop dat ik misschien ooit wel eens van de hevig pijn af kan komen. Hoop op een normaler leven.....  En dát is heel veel waard! Als je meer over Osteopathie wilt weten kun je dat hier (klik) lezen.
Today I also went for the first time to the osteopath my homeopath is recommending for so long now. I really had now idea what to expect. I did dreaded it for so long, because the treatment is done while only wearing underware. Something I try to do avoid as much as I can.... Luckely it turned out to be a very nice gentleman where I instantly felt at ease and we had a very nice and enlighted conversation. There were things which fell in to place, things I knew already but just now got clear to me. I won't explane everything he said and did, but to tell the story short; my inside is completely adhered which couses the pain in my whole body. He couldn't make miracles he said, but he could help me get better for the biggest part. It gave me Hope I didn't have for a long time. Hope that maybe I can get rid of the biggest part of the pain. Hope that maybe I could feel a bit more normal. Hope on the change of a more normal life...  And thát is a lot!!  If you want to know more about Osteopathy you can read it here (click)
En nog wat plaatjes van mijn kereltjes om gezellig mee af te sluiten dan maar??
And some pictures of my guys to close this nicely than??


4 opmerkingen:

  1. Oh, die veer is mooi zeg, maar idd... op de achterkant. Hopelijk lukt het in die kleine vakjes want dan zou je'm idd wel beter zien. Vind 't wel rete knap dat je dat kunt.
    En wat osteopathie betreft, ja, er kan veel en is zeker een heel goede aanvulling op de homeopathie dus ik hoop hard met je mee dat hij je toch een eind de goede kant op kan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I hope the treatments work and you finally get some relief. Too bad the feather wasn't noticeable as it looks nice on the backside.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love that feather, too bad it didnt work out...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I am so happy you finally went and got a little relief. And trusting the person doing the treatments means so much! I read the link and it is good information!
    I love the quilt and can't see anything wrong with it. But, what do I know LOL!!!!
    Those kitties are so adorable. I just love seeing your pictures of them. They are beautiful :)
    Have a good day.
    xo, misha

    BeantwoordenVerwijderen