zondag 1 juli 2012

Still being Silly..... Arie, Bram and Cees too!!!

Gister heb ik Arie en vandaag Cees en Bram ook mee laten doen met de Silly Contest bij Garth Riley. Check it out; The Silly Contest of Garth Riley (klik)
Garth kreeg blijkbaar ook zo veel gekke katjes binnen, dat hij een speciale Kat-egorie heeft gemaakt voor Gekke Kitties. Leuk he?  Ik heb wel gezegd dat wanneer een van de jongens wellicht in de prijzen zouden vallen, hij de prijs maar aan een vriendin in Amerika mag sturen. Verzendkosten naar Nederland zijn niet te betalen en het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Yesterday I entered Arie and today Cees and Bram in the Silly Contest of Garth Riley. Please visit his site; The Silly Contest of Garth Riley (click)
Garth was getting a lot more feline entries, so he made a special CAT-agory for the crazy kitties. Isn't that nice?!  I did tell him that IF one of my boys should win a prize he could send it to a dear friend in Alabama for me. She has a beautiful furry boy too. The shippingcosts to the Netherlands are absolutely ridiculously high and it should be a nice contest, no financial burden. 
Arie just hanging around // Arie aan het rondhangen
Cees heeft Dirk in de houdgreep // Dirk in a headlock by Cees
Bram sleeping in the outdoor fireplace // Bram slaapt in de buitenhaard
Ach ja, niet bijzonder gek natuurlijk. Dirk is de gekkerd in de groep. Cees ook wel, maar die kan geen seconde stil zitten dus is het nooit vast te leggen bij hem....
Oh, I know, not so exeptionally silly.  Dirk is the silly one of the group. Cees also, but he is so fast that his sillyness is not photografable......

2 opmerkingen:

  1. Hoi! Ik vind je blog erg leuk! Vooral om te lezen omdat ik probeer altijd verder mijn Nederlands te oefenen - Thanks for writing it in both Dutch & English! I saw you were following my blog & was curious, and I'm glad that I came to see what your blog was about too. I love it! Keep up the great work :-) Cheers! Amy (A Touch of Dutch blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aren't cats the funniest! Sinatra has been so nosy in the house and follows me around everywhere.
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen