dinsdag 17 juli 2012

Quilting again!!! // Weer gequilt!!!

Front // Voorkant
Oh jongens jongens nog es aan toe zeg.....  Had ik deze maar eerder gekocht! Ik snap niet dat ik al die jaren zonder hem heb gekund.
Ja, ik ben weer aan het quilten geweest en ook weer te lang natuurlijk, maar maakt me even niks uit. Wel ben ik van mijn ambitieuze quilt-plannen afgestapt, want ik merk dat ik toch echt nog geen ingewikkelde patronen uit de vrije hand zal kunnen quilten. Dus, geen aparte quiltvormpjes in elke rand zoals ik van plan was, maar gewoon heel simpel in de naad gequilt. En nog steeds niet netjes genoeg naar mijn zin! Kijk, die machine kan veel, maar ik moet zelf toch ook nog wel wat doen en dat gaat gewoon niet goed. Maar alleen al de ruimte maakt het werken veel minder moeilijk.
Back // Achterkant
Oh boy oh boy oh boy.... Wish I bought this sooner! I can't understand I did without him all these years!
Yes, I have been quilting again and ofcourse too long, but right now I realy don't care. I did abandoned my over-ambitious quiltingplans, because I noticed that quilting freehand many difficult patterns will not be possible yet. So, no different quilting in every border but a simple stich in the ditch. And even that was not to my liking yet! Look, that machine can do very much, but I have to do stuff myself too and that's where the problem is. But the space alone makes working on the quilt a lot easier.
Even een vergelijking in hoeveel verschil van de twee machines met de quilt eronder??? 
Just a comparison of the two machines with the quilt in it???
My "small" machine // Mijn "kleine" machine
My big boy // Mijn grote kerel

2 opmerkingen:

  1. That is quite a difference! Ahh, how much easier your new machine must be!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, that is quite a bit of difference! Awesome!

    BeantwoordenVerwijderen