maandag 16 juli 2012

Nog 70 dagen-10 weken!! // 70 days-10 weeks to go!!

Je zou denken dat ik de hele dag achter mijn nieuwe naaimachine zou zitten, maar dat gaat nog steeds niet lukken. Die .*...schouder doet nog zo'n zeer, dat het nog niet echt uitnodigd. Tuurlijk al wel wat gespeeld en uitgeprobeerd en wat ik ook doe, alles gaat perfect! Nog even wachten met echt quilten tot ik weer goede pijnstillers heb. Vrijdag weer naar mijn dok die daar voor gaat zorgen (hopelijk).
You would think I would spent my whole days sewing with my new machine, but unfortunatly that isn't true. That ..*...shoulder is hurting too much still that it is not a real joy sewing. Ofcourse I 'played' a bit with it and everything I do is just perfect! Have to wait with the real quilting untill I have a good painkiller again. Friday my doc will take care of that (I hope).
Tot die tijd ben ik dus nog voornamelijk aan de tv, dvd en laptop gebonden. Ook niet vervelend hoor, maar ik zou zó graag verder willen met de quilt. In plaats van dat ben ik weer met onze reisroute bezig geweest. Om één of andere reden is het nog steeds niet helemaal wat het moet zijn. De tweede week van de route had ik hem zo opgesteld dat we toch weer elke dag aan het rijden zouden zijn en dát wilde we nu dit jaar dus vermijden. Gisteravond heb ik dus besloten dat we niet naar Panama City gaan (waar ik dat Judy Niemeyer patroon zou ophalen) omdat die kust-route ons allebei niet zo aanspreekt. We willen liever kleine dorpjes in het binnenland zien. Rustige wegen en het 'dagelijkse leven'. Ik heb de quiltwinkel waar ik dat patroon zou gaan kopen ook al gevraagd of ze misschien ook naar de quiltshow in Atlanta gaan, maar helaas, niet dus. Nu wil ik nog even afwachten welke winkeliers er wel komen en kijken of zij wellicht die patronen verkopen. Dat kan ik over een week of 4 zien op de site van de show.
Untill that happens I am mainly killing my time with the tv, dvd and laptop. Not bad either, but I would rather continue with the quilt. In stead I have been busy with our itinerary again. For some reason it's just not quite what it should be yet. The second week of the trip I had so much planned that we would be driving for every day and thát is just what we wanted to avoid this year. Last night we desided that we will not go the Panama City (where I wanted to buy that Judy Niemeyer pattern) because that coastal route just didn't do it for us. We rather see small towns and backroads. Easy going and the 'daily life'.  I already wrote to the quiltshop and asked if they are attending the quiltshow in Atlanta, but sadly, they don't.  I want to wait and see which exhibitors are coming and if they maybe sell the J.N. patterns, but I'll have to wait another four weeks 'till that shown on the site.
De route die ik nu heb is veel relaxter. We rijden die tweede week dan nog wel elke dag, maar slechts weinig kilometers, zodat we ook veel tijd hebben om in dorpjes te stoppen en rond te lopen, om te picknicken en om al vroeg op de volgende bestemming te zijn om daar veel tijd te kunnen doorbrengen. Ik heb in die week nog een 'extra dag' over, dus als het ergens erg leuk/gezellig is, kunnen we daar gewoon een extra dag blijven. Anders komt het er op neer dat we een hele extra dag in Mobile zijn, want daar is natuurlijk ook zat te zien.
The route I have now is much more relaxed. We will be driving every day, but small distances, so we'll have plenty of time to explore small town, have a picknick or arrive on the end destination early to spend as much time as we can. I also have an 'extra day' that week, so if we find a particular nice place we can stay a day extra. If we don't we will have an extra full day in Mobile, because there is lots to see and do ofcourse.

3 opmerkingen:

  1. A more relaxing itinerary sounds nice. You will have so much fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It must be getting exciting! The countdown is on!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. An extra day in Mobile! To visit with us:) BTW, I emailed you back!

    Talk soon,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen