woensdag 25 juli 2012

Love the warmth!! // Hou van de warmte!!

Weken en weken zeurt iedereen in Nederland om zon en zomer en nu is het er eindelijk en nou zeurt bijna iedereen weer over de warmte! 't Is niet snel goed hier he?!  Nou, ik vind het HEERLIJK!  Op mijn schouder na heb ik veel minder pijn en ik voel me gewoon een stuk beter. Jammer genoeg kan ik er toch niet zo van genieten als anders. Mijn schouder doet erg zeer en ik weet ondertussen haast niet meer hoe ik moet zitten of liggen. Vrijdag belt de dok om te horen hoe die nieuwe pillen werken en dan zal ik hem nu echt duidelijk moeten maken dat ik niet meer verder kan zo. Ik kan bijna niks en die schitterende nieuwe naaimachine heb ik nog nauwelijks kunnen gebruiken.....  Dat is gewoon erg.....   Ik hoop dat ik hem dat duidelijk kan maken nu....
Weeks and weeks everybody in the Netherlands is complaining about the lack of sun and summer and now that we have that almost everybody complains about the warmth!! It's never good enough over here?!  Well, I LOVE it!  Except for my shoulder I have much less pain and I simpely feel better.  Unfortunatly I can't fully enjoy the warmth this time as well. My shoulder is really bothering me and I hardly know how to sit or lay down anymore. Friday the doc will call to ask how the new meds are working out for me and I really have to try to convince him that I can't go on like this.  I hardly can do anything and that fabulous new sewing machine I almost haven't used at all!! That not good.....  I hope I can make him see this....
Nouja, tot die tijd probeer ik me wel bezig te houden met kleine dingen en niet al te lang achter elkaar. Kleine naaiprojectjes zoals dat hart van vlinders en bloemen en een klein Hollands quiltje voor een vriend. Vandaag ben ik ook nog naar drie kringloopwinkels in de buurt geweest om eens rond te kijken voor een tafel of buro waar ik mijn werkplek van kan maken, maar niet geslaagd. Gelijk nog wat andere boodschapjes gedaan in de buurt en ineens kreeg ik een lekker gevoel van het rondrijden met de ramen open, de wind door mijn haar en Anastacia hard zingend! Ik heb een omweg naar huis genomen en kreeg het idee eenmaal thuis onze 4x4auto even voor een ritje te nemen. Die is helemaal open en ik geniet er altijd erg van om er wat mee rond te rijden. Maar één keer thuis bedacht ik me dat ik nooit in die auto kom met die pokke-schouder. Hij heeft geen deuren en je moet nogal klimmen om er in te komen. (... in de auto klimmen, garage uitrijden, weer uit de auto klimmen, garage dicht doen en weer in de auto klimmen is gewoon te veel pijn en moeite) Teleurgesteld ben ik maar buiten gaan zitten met mijn jongens.......  Niks anders doen dan de warmte opnemen......
Dirk in de avondzon // Dirk in the evening sun
Well, untill that time, I'm still trying to do small things for short amounds of time. Small sewing projects like that flower and butterflie heart and a small Dutch quilt for a friend. Today I also went to some thrift stores in the vicinity to look for a table or desk that would be a good workspace, but didn't see much. Did some more shopping while in the neighborhood and suddenly I so enjoyed driving around, windows rolled down, wind through my hair and Anastacia singing hard!  I took the long way home and got the idea to take out our offroadcar to drive for a while. It's an open car and I really like driving around with it. But once home I realized I never could get in that car with this bum shoulder. He has no doors and it's really a bit of a climb to get in....  (get in car, drive out of garage, get out of car, close garage doors and climb in the car again is just too much.....)  Bit disappointed went in the house and in stead sat outside with my boys..... Doing nothing but taking in the warmth.....

2 opmerkingen:

  1. I love that name Dirk. And what a big beautiful cat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I hope your doctor listens to you and gives you something that helps!

    BeantwoordenVerwijderen