donderdag 26 juli 2012

Keeping busy.... // Mezelf bezig houden.....

Alleen maar wat geklooid om mezelf bezig te houden vandaag.....  Twee probeer-leren-armbandjes gemaakt.
Just did stuff to keep me busy today.....  Made two try-out-leather-bracelets... 

Deze hou ik zelf // This one I'm keeping myself
Lekker met de jongens buiten gezeten. Sat outside with my boys. 
Cees lekker bij mij in de schaduw //  Cees close to me in the shade
Arie in zijn Sphinx houding // Arie in his Sphinx position 
Dirk met zijn kontje op het kleed en neus buiten
Dirk with his butt on the rug and his nose outside 
Bram zit nooit lang genoeg stil om hem op de foto te krijgen, vandaar geen foto van hem vandaag.
Bram is never sitting still long enough to take a picture, therefore no picture of him today.

Met meubels lopen schuiven.....JA, ik moest dat kastje toch weg hebben voor mijn nieuwe werkplek?! Nou, dat is gelukt! Krijg morgen vast op m'n kop van Henk daarvoor.........
Shuffled with the furniture.....YEH, I had to move that cabinet to create space for my new workspot?! Well, I did just that!  Probably will get in trouble with Henk about that.......


Oh, kijk, daar is Bram toch nog! //  Oh, look,  Bram is sitting still!! 

1 opmerking:

  1. Sounds like a lovely day...the kitties look pleased. You have a lovely home. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen