zaterdag 2 juni 2012

Nog een deel af // Another part done

My work from yesterday // Mijn werk van gister
Gister weer een goede 3,5 uur achter de machine door gebracht en ik schiet lekker op. Nog eens een uurtje of 4 en ik heb het middenblok af!! Dan is het een kwestie van repen stof snijden en daarna de buitenrand-mallen uitprinten en daaraan beginnen. Als ik dit tempo volhoud ga ik hem ruim op tijd afkrijgen. De stress is nu in elk geval weg dat ik hem niet op tijd af ga krijgen.
Yesterday spent another 3,5 hours behind my machine and I'm doing well. Another 4 hours and the middle block is done!! Than I 'just' have to cut some strips of fabric and print the templates for the outer border and start with that. If I keep this pace the quilt will be done well in time. The stress that I will not be finished in time is gone.

 


Hier de twee banen aan elkaar en twee detailfoto's. De kruispuntjes goed krijgen is altijd het moeilijkste en op ééntje na ben ik er dik tevreden over. Als je op de foto's klikt worden ze groter en kun je wellicht wat beter zien hoe die kruispuntjes gelukt zijn. Hou er nog wel even rekening mee dat het nog geperst moet worden en de naadjes achter open gevouwen moeten worden, waardoor de kruispuntjes mooier te zien zijn.
En, omdat het zaterdag is, ook nog wat lieffies;
Here are the two parts together and two detail-pictures. The crossings are always the most difficult and except for one I'm rather pleased how they turned out. When you click on the picutere they enlarge and you can see better and inspect the crossings yourself. Keep in mind that the seems have to be pressed so the crossings will show even better.
And because it's saturday, some sweeties too;


2 opmerkingen:

  1. Beautiful work....the crossings are perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It looks so tricky, but you did a wonderful job!

    BeantwoordenVerwijderen