donderdag 7 juni 2012

Naaien en dromen // Sewing and dreaming

Zo, ik heb toch weer lang achter de machine gezeten! Veel langer dan de bedoeling was, maar deze keer wel met wat pauzes. Ben begonnen met de laatste drie delen van de ster - kijk, onderste deel van het midden - maar m'n vingers waren toch nog wel erg stijf (van de kou en nattigheid ook wel artrose genoemd) dus ben ik een wat makkelijker klusje begonnen; de hoekstukken van het midden. Dacht dat zo effe te doen, maar ging toch meer tijd in zitten dan ik dacht. **Goh, zouden meer quilters dat hebben??** LOL
Wow, I've been behind the machine for a good while!! Much longer than was intended, but this time with some breaks in between. I started with the last three parts of the star - look, lowest part of the star - but my fingers were a bit stiff still (caused by the cold and wet weather, also known as arthroses) so I continued with the corner parts of the middle part. Thought I would be done in a jiffy, but it took more time than I thought. **Gosh, would other quilters have that too??**  LOL
Heb dit nog nooit gehad, maar het past
zo goed bij het zuiden, vind je niet?
Never had this stuff, but it seems to
fit so good with the south, don't you
 think??


Oh, waar ik ondertussen van droomde, vraag je?? Je mag 1 keer raden.  *Ü*
Oh, what I was dreaming of, you ask?? You get one guess. *Ü*
Dit is mijn idee van het ideale amerikaanse huis; met een mooie bijpassende dikke Dodge erbij!!
This is my idea of the ideal american house; with a matching big Dodge in front!!!
Ja, ik vind Dolly Parton ook echt een geweldig mens, nog voor we ooit verliefd op de USA werden. Ook Elvis en country & western muziek in het algemeen ben ik een groot fan van. Zou ik misschien toch stiekum in een vorig leven een Southern Bell zijn geweest??? Nog 109 dagen!!!!Yes, I really like Dolly Parton, a great lady, and I thought so before we ever got in love with the USA. Also Elvis and country & western music in general I love!! Was I a Southern Bell in a former life after all???Another 109 days!!!

7 opmerkingen:

  1. Vacation planning is so much fun. The quilt is looking good, too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The quilt is looking great. If you enjoy a stiff drink, you will love Southern Comfort...has a sweet flavor to it. I can only dream of owning a home like that!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I think you are a Southern Belle! Now if you just say Y'all :)
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk vooruitzicht hè Bianca als je weer naar Amerika 'mag'. Ik kan me er na een keer of 16...of 17? (zou het moeten natellen) nog steeds op verheugen!
    Heb net je vorige reisverslagen even zitten lezen, heel veel plaatsen die wij ook eerder bezochten.....zucht....ook zo'n last van heimwee....?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk vooruitzicht, maar heb je geen last van de lange vlucht als je aankomt? Ik vond het een crime..... 11 uur zitten.....
    Dat is één van de redenen waarom ik niet gauw nog een keer zo lang in een vliegtuig a zitten. DH wil nog een keer naar Zuid Afrika maar ik heb al gezegd dat ik dat alleen wil als hij mij busines class laat vliegen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Bianca!
    I bet you are getting so excited about your trip to the south in the U.S.!
    Did you read my email about asking questions on my blog about where to visit and what to see? I have so many followers that live in the southern states, I thought it might be fun! I could do a post asking all of your questions. If you think it sounds fun, let me know and we can do it. Just email all your questions to me. If not, that is fine, too!
    I hope you are having a pain-free day :)
    xo, misha

    BeantwoordenVerwijderen