zaterdag 23 juni 2012

Getting there.... // 't Schiet lekker op.....

Je ziet, ik heb al drie randen af en aan de rest vast gemaakt. Nog één rand dus. Of toch niet?? Ik heb nog genoeg roze over om er nog een randje van 5 cm breed als buitenrand eraan te maken. Ik heb Henk en mijn moeder naar hun mening gevraagd en ze zeiden beiden dat ik dat moet doen. Maakt hem toch nog wat 'affer' als je snapt wat ik bedoel. Dus, dat doe ik dus maar. Dat is natuurlijk zo gebeurd en ik hoop dus ook maandag of dinsdag te kunnen beginnen met het sandwichen. Dat is een klusje waar ik een grondige hekel aan heb, maar daarna komt het leukste; het daadwerkelijke doorquilten!
As you can see, I finished three border and put them on allready. So one more to go. Or not?? I have enough pink fabric left to make another border of 5 cm (2 inch). I asked Henk and my mom for their oppinion and they both said to do that. It makes the quilt a bit more 'done' if you know what I mean. So I will I guess. That's not much work ofcourse, so I hope to get started with the sandwiching on monday or tuesday. That's the part of quilting I really hate, but after that the best part comes; The Quilting itself! 
The design with the extra pink border

2 opmerkingen:

  1. Oh Bianca, start the quilting on the one! You deserve to have one completed! Remember, I want to see pics of the quilt you finished!

    BeantwoordenVerwijderen