woensdag 27 juni 2012

Finally! // Eindelijk!!

The original design done // Het orginele ontwerp klaar
De klus die ik dit weekend dacht te klaren heeft me tot vanmiddag gekost. Man! Wat een gemartel en geklooi. Die laatste patchwork rand wilde maar niet mooi lukken en toen ik die eindelijk goed genoeg vond (maar dus duidelijk niet perfect!) moest dat laatste effen roze randje er nog om. Nu heb ik sinds gister een enorme pijn aan/achter mijn schouderblad. Geen idee wat dát nou weer is, maar het maakt het naaiwerk er niet makkelijker op. Ik heb 1 rand wel twee keer over los getornd en echt ALLE hoekjes meerder keren opnieuw genaaid, omdat ze gewoon niet naar mijn zin wilde worden.  Pffff, ben blij dat die klus geklaard is.....  Nu dus eerste de top strijken en mooi maken en dan het vervloekte dubbelen (sandwichen) van de quilt. Echt verschrikkelijk pokkewerk wat er met die rot-schouder niet makkelijker op maakt....  We zullen zien hoe het gaat.....
The top of the quilt with the extra pink border//
 De quilttop met de extra roze rand.
The job I thought I would finish this weekend took me untill this afternoon to complete. Djeez, what a torture and struggle!! That last patchwork border just wouldn't go on good and when I thought it was good enough (but clearly NOT perfect!) that last pink border had to be put on as well. But now I have a terrible pain to/behind my shoulderblade. Now idea what thát's about, but it is not making the sewing easier. I had to torn apart one of the borders two times over and had to adjust EVERY cornersection. Pffff, I'm glad that job is done.... Now have to iron the top and make it pretty and than set myself to that dredfull sandwiching job... I really hate that the most and this shoulder won't make it much more easy. We shall see how it goes.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen