vrijdag 8 juni 2012

32 uur werk..... // 32 hours work....

Het middenblok - de ster - zit nog niet vast aan de hoekblokken, maar dat doe ik morgen.
Wat vind je ervan?? 
The middle block - the star - is not yet attached to the corner blocks, but I will do that tomorrow.
What do you think??

Ja, ik heb de uren bijgehouden die ik hier mee bezig ben geweest dus. Inclusief malletjes maken en stukjes tekenen en knippen, banen stof snijden en natuurlijk het naaien zelf. Dit heeft dus 32 uur gekost. Valt me echt mee. Dat is niet eens een volle werkweek. Als ik ooit nog eens een opdracht krijg, kan ik ook beter zeggen hoe lang het me kost. Ook de rest van de quilt ga ik de uren bijhouden. Altijd makkelijk om te weten hoeveel tijd iets kost in uren. 
Yes, I monitored the hours I was working on this. Including making the templates, drawing and cutting the pieces and strips of fabric and of course the sewing itself. This quilt so far cost me only 32 hours. That really isn't much, is it? Not even a full working week. When I ever get another assignemt I can actully say how much time it will take me. The rest of the quilt proces will be timed  too of course. Always handy to know how much time something takes.

Oja, kijk; mijn laatste quilt is in gebruik;
Oh, look; my last quilt in use;

1 opmerking:

  1. The quilt block is GORGEOUS!!!!! Oh how I wish I could quilt like you!

    The little one seems to be mesmerized by your adorable quilt...what a cutie!

    BeantwoordenVerwijderen