zaterdag 5 mei 2012

Saturday Sweeties

Mijn zaterdag is al begonnen... Het is nu half 3 snachts en ik zit weer es beneden. En dat terwijl ik morgen, uh, straks ga schilderen bij mijn zus... Nouja, overleef ik ook wel weer. 
Ceesje is druk bezig mijn haar te wassen, Arie ligt naast me op de leuning rechts en Dirk links. Alleen Bram ligt in een mandje van de krabpaal. Dát zijn mijn 'Sweeties'. Voor een ieder zonder zulke kattenkindjes, hier weer wat leuke foto's. Fijn weekend!!! 
My saturday has already begon.... It's half past 2 at night and I'm down stairs again. And that while I have to paint at my sisters' house tomorrow, uh, in a couple of hours... Oh well, I'll survive.
Cees (pronounced as 'case') is very busy washing my hair, Arie is laying beside me on the armrest at the right and Dirk on the left. Only Bram is laying in a basket of the scratching pole. That are My Sweeties. For all of you who don't have such furry babies some nice pictures. Have a good weekend!!!









1 opmerking:

  1. Wat een schatjes weer.
    Ik heb een tip gekregen tegen de slapeloosheid en heb het ook gekocht. En ik moet zeggen dat het tot nu toe bij mij helpt:
    Rituals calming bed& bodymist, een keer sprayen op je kussen.
    Nee heb je, ja kun je krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen