zondag 20 mei 2012

Ook weer overleefd // Survived again

Zojuist thuis gekomen van onze eerste ontmoeting met Jelle, de zoon van lieve vrienden die eind april is geboren. Geen makkelijke opgaaf voor mij moet ik bekennen, maar op een klein moeilijk momentje na ging het me goed af. Wat een mooi jochie en wat klein! Ik heb hem zelf ook even in mijn armen gehad, maar toen Henk hem over nam kreeg ik het dus even te kwaad. Grote Henk Jelle met kleine Jelle..... Ik hoop maar dat ze goeie vriendjes worden.
De quilt die ik voor hem maakte vonden zijn ouders gelukkig er leuk (en hadden stiekem dus al een quilt verwacht van me) dus ook dat was fijn. Ook weer overleefd.....
Just came home from our first visit with Jelle, the son of dear friends and was born end of April. No easy thing for me I have to admit and dispite a short difficult moment I did very well I think. What a lovely boy and how small! I held him in my arms for a while, but when Henk took him over from me I couldn't keep the tears in any longer. My big Henk Jelle was holding little Jelle.... I hope they will become good friends.
The quilt I made him was very well received by his parents (and were secretly expecting one from me) so that was very nice too. 
Survived again what I was dreading for so long.

3 opmerkingen:

  1. Hugs Bianca...I understand how difficult situations like that can be.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A hug from me, too. You have a great ability to put your own feelings aside and focus on being supportive of others. I'm sure your friends will cherish that quilt and all it represents.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sending you big HUGS! You are precious!!
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen