donderdag 10 mei 2012

Happy Birthday to ME!!!

Yep, vandaag ben ik jarig...  40 jaar geworden, *zucht*...... Tot aan vandaag had ik altijd mooi en zonnig weer op mijn verjaardag. Helaas, vandaag dus niet. Regen, regen en nog eens regen. Jammer, maar niks aan te doen. Vanmiddag komen mijn ouders een bakkie doen en Henk is vanmiddag ook thuis als het goed is, maar echt vieren doe ik het niet.  Vanavond ga ik samen met mijn lief en mijn twee zussen naar Brigitte Kaandorp.
Yes, today is my birthday... became 40 today *sigh* Untill today I always had beautiful sunny weather on my birthday. Pity, not today. Rain, rain and some more rain. Oh well, can't do anything about it, can I? This afternoon my parents will drop by for a cup of coffee and Henk will be home too in a couple of hours, but I don't really celabrate.  Tonight I am going to Brigitte Kaandorp (a dutch comedian) with my love and my two sisters.
This was one of my happiest days.

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Tja.... jammer van het weer he... Maar wie weet volgende vrjaardag.....
    Een heel fijne dag gewenst.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What an adorable baby you were! Have a very Happy Birthday!!! Just because the weather is nasty, it doesn't matter, it is your birthday and the best day ever as it is the day you entered the world! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy birthday! 40 is not so bad, and rain or shine, it's a day to celebrate. Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A belated Happy Birthday to you! You are still young :)
    Sounds like you had a wonderful night and I love all the flowers!
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen