woensdag 23 mei 2012

Geslaagd!! // Succeeded

Heb de stofjes, ze zitten nu in de wasmachine terwijl ik zo alvast de malletjes ga maken, dan kan ik over een paar uurtjes beginnen met de eerste stukjes tekenen en knippen.
Ik kan wel merken dat het ongewoon warm is de laatste dagen; ik ben veel actiever, veel minder pijn in mijn lijf en dankzij de airco op onze slaapkamer nu ook al een paar dagen goed geslapen. Heerlijk!!! Zo tot aan september en mijn zomer kan niet meer stuk.
Got the fabrics, they are in the washer while I can already make the templates, so I can begin with drawing and cutting the pieces.
I'm noticing very well it is unusually warm over here; I'm more active and have a lot less pain in my body and thanks to the airconditioner in our bedroom I slept for a few nights in a row now. Great!! This untill september and my summer can't go wrong.
(p.s. for usa-ers; aircon is very unusual in the Netherlands, not many people have one.)

2 opmerkingen:

  1. Hurray! So glad you have the fabrics, and glad that the weather is suiting you. The a/c must be nice at night; years ago, I was in London when it hit 100 degrees for the first time, and I was sure wishing then that a/c was more common!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So glad you got the fabrics!!! Enjoy the air-conditioner..they are a life saver!

    BeantwoordenVerwijderen