maandag 21 mei 2012

Gáán we weer.... // There we go again....

Ja, tuurlijk, d'r zal hier es iets in één keer goed gaan.... Niet dus.
Die stoffen die ik besteld heb voor die bruin/roze babyquilt zijn dus nog steeds niet geleverd!! Waarschijnlijk liggen ze bij de nederlandse douane, waar ze een achterstand van meer dan een maand hebben!! Ik moet ze denk ik maar als verloren beschouwen of in elk geval niet meer beschikbaar voor deze quilt. Kan dus nu alsnog als de gesmeerde bliksem op zoek naar waardige vervangers, want over 2,5 maanden moet ie AF zijn!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!! Dus, morgen, tijdens mijn laatste quiltles kijk ik of ik daar wat kan vinden en zo niet, dan moet ik dus aan het shoppen (he, wat naar nou... ;-))
Zit ook een zilvere glans over // There is a silver shine to this fabric
Ik had laatst al een mooi stofje gekocht die ik in de eerste instantie voor de achterkant bedoeld had, maar hij is erg mooi en kan ook voor de voorkant gebruikt worden natuurlijk. Ook gelijk effe ingescand en in het ontwerp gebruikt. Maar het ontwerp moet aangepast worden en er zijn weer nieuwe bijgekomen dus.....
Yeah, sure, something will go exactly as planned over here.... NOT.
The fabrics I ordered for that pink/brown babyquilt are still not delivered!! They are probably at the dutch customs still, they have a backlog of more than a month's worth of work..... I guess I have to consider them lost or at least as not available for this quilt. Now I have to find some worthy replacements and quick to, for the quilt has to be FINISHED in 2,5 months!! Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!!   So, tomorrow at my last quilt-evening I will search for some fabrics and if I don't succeed I will have to go shopping (oh my, how bad..... ;-))
A while back I already bought a nice fabric for the back of the quilt, but it is very nice and can be used for the front too ofcourse. Scanned it in and used it in the design. Not what I was looking for, so I re-designed and tried new things so there are new designs added.....


Dus, als ik die paisley-stof gebruik hoef ik er 'alleen nog maar' 1 of 2 tinten roze en 1 bruine stof te vinden. Als ik de paisley niet gebruik kan ik weer helemaal opnieuw beginnen..... Maar even afwachten wat mijn "stofjes-jacht" oplevert.
So, if I use the paisley-fabric I 'only' have to find 1 or 2 pink and 1 brown fabric. If I don't use the paisley I have to start over all again...... First have to wait and see what my "fabric-hunt" will bring.

2 opmerkingen:

  1. Sorry to hear that the fabric is tied up at customs! I hope it is released soon...I do LOVE that paisley! Have a great day.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lost fabric? It should have been marked on the package very important ;) I do hope you get it soon!
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen