woensdag 2 mei 2012

.... en doorgaan // .... and moving on.

Our apple tree in bloom//Onze appelboom in bloei
Even een weekje blog-pauze is toch wel lang. Maar ik had domweg niets te vertellen, ik heb nogal een saai leven. Niet dat ik nú veel te vertellen heb....
De cadeau-quilt is bijna klaar, vandaag laat ik het etiket maken en kan ik de laatste rand vastzetten met de hand. Niet zo'n prettig klusje, maar het hoort erbij en maakt een quilt letterlijk en figuurlijk AF. Ik denk dat jullie nu ook wel weten voor wie de quilt is. Yep, dat jongetje dat vorige week geboren is dus. (of zijn ouders het weten weet ik niet, ik weet niet of zij mijn blog volgen).
Ik had gister ook al een etiket laten maken, maar onderweg naar huis realiseer ik me ineens dat ik de datum dus helemaal verkeerd heb opgegeven.....  Stom he? Dus vandaag poging twee.
A week of blogging-pause is very long. But I just had nothing to tell, I have quit a boring life. Not that I have lots to tell nów....
The gift-quilt is almost done, today I'm going to make the label and than I can fix the last piece of binding by hand. Not the most pleasant job, but it's a part of finishing the quilt, literally. I guess you now know who the quilt is for. Yep, that boy who was born last week. (I still don't know if his parents know this, I don't know if they follow this blog). I had a label made yesterday, but on my way home I realized that the date was wrong. Stupid me. So take two today.
Savannah, Georgia
Ik kijk zó uit naar onze vakantie....  Nu nog meer dan vorige week. Misschien een beetje weglopen voor het dagelijkse leven, dat wel misschien, maar dat doet iedereen toch een beetje als je op vakantie gaat?  Nog 145 dagen....
I'm só looking forward to our vacation...  Now more than last week. Maybe a bit running away from everyday life, but doesn't everybody when going on vacation???  145 days to go.....
Natchez, Mississippi
New Orleans, Louisianna

2 opmerkingen:

  1. Your apple tree is beautiful. I bet it smells lovely, too.

    I love planning vacations--almost as much as taking them. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh yes, some days there just isn't anything to say! LOL. Love the apple tree, very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen