maandag 7 mei 2012

Dit is de quilt // This is the quilt

Er vanuit gaande dat we dit weekend op 'kraamvisite' gingen heb ik de cadeauquilt hier uit het zicht gehouden. Maar nu we voorlopig nog niet gaan - de ouders ontvangen tot op heden nog geen visite, wij kunnen alleen in de weekenden en volgend weekend zit al vol - wil ik jullie hier toch nu die quilt laten zien. Eerst het ene afwerken en eindigen voor ik aan een volgende begin. De ouders komen toch niet op mijn blog, dus ik had dit al die tijd al kunnen doen......
Assuming we would go this weekend to visit the new baby, I have kept the gift-quilt out of sight here. But now it's apperant that it will not happen any time soon - the parents are not receiving visiters yet and we are only able to come in the weekends and next weekend is already full - I wanted you to take a look at it now. I want to finish and end before I can begin on a new one.  The parents don't even visit my blog, so I could have done this all along....

a butterfly and a letter 'Y' for their first daughter.
Ik hoop maar dat ze hem mooi vinden. Hij is lekker dik gevuld, dus echt een speelkleed. Het is geen quilt of patch hoogstandje, maar hopelijk kijkt de baby daardoor niet op me neer....
De vlinder en gequilte Y is voor hun eerste kindje, dat te vroeg is geboren en het niet overleefde. Niet super overdreven, maar toch subtiel aanwezig, net als zij. 
I really hope they like him. He is very fluffy, so a real play-quilt. It's not a quilt or patch masterpiece, but I hope the baby don;t think less of me because of this...
The butterfly and quilted Y is for their first baby who was born too soon and died. Not over the top but still present, just like her.

3 opmerkingen:

  1. I love the colors, and the butterfly and Y are sweet touches! I bet they will love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It is beautiful! What a treasure for the recipient.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's beautiful and I adore the butterfly!
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen