vrijdag 11 mei 2012

The day after // Een dag later

Flowers from my love, Gerberas and Roses, my two favorites!
De dames die de moeite hebben genomen mij te feliciteren gister, heel erg bedankt. 'k Ben blij dat er tenminste nog iemand langs komt hier.... 3 personen wel te verstaan....
Gisteravond ben ik dus met mijn lief en twee zussen naar Brigitte Kaandorp geweest. Allemachtig, wat hebben we gelachen! Echt pies-in-je-broek-grappig! Ik had gewoon hoofdpijn en kaakkramp van al het lachen de hele avond. Heerlijk!! Ik geloof dat ik dit elk jaar maar doe; een leuke avond uit plannen. We zaten op de eerste rij, altijd een beetje gevaarlijk bij zulke shows, en inderdaad zag ze Henk op een gegeven moment en zei tegen hem; Joh, je zou je haar moeten laten groeien. Je hebt plek genoeg! (hij heeft dus een kaal geschoren hoofd...)
Ja, een zeer geslaagde avond dus en zeker voor herhaling vatbaar!
Roses from my parents
For all the ladies who took the time to congratulate me yesterday, thank you so much! I'm glad at least some people come over here..... as many as 3.....
Yesterday evening I went to Brigitte Kaandorp (dutch comedian) with my love and two sisters. Oh my Word, did we laugh!! Really pie-in-your-pants-funny !!! I had a headache and cramp in my jaw from laughing all night. Loved it!!! I think I will do this every year from now on; planning a fun night out. We were in the first row, always a bit risky with these kind of shows and indeed, she saw Henk and said to him he should let his hear grow. Plenty of space for it! (he has a shaved head) 
Yes, a very well spend evening out and certainly worth repeating!!
Roses from my sisters, brother and brother in law
Gerberas from my mother in law

2 opmerkingen:

  1. Oeps te laat. Maar alsnog van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Glad you had a great time. The flowers are lovely!

    BeantwoordenVerwijderen