woensdag 30 mei 2012

Aan het werk nu!! // Back to work now!!!

1e stukjes aan elkaar// first pieces sewn together
Na een heerlijk lang weekend met mijn lief en een dagje bijkomen van zo veel dingen in één weekend proppen, nu weer aan het werk. Ik had al aan het werk willen zijn, maar had geen wekker gezet en sliep zo maar door tot 10 uur!!! Asociaal gewoon, maar wel lekker voor zo'n slechte slaper als ik.
Nu nog even ontbijten, stofzuigen en de kattenbakken schoonmaken en dan aan de gang.
Eigenlijk moet ik ook de naaimachine eerst nog schoonmaken, omdat hij vrijdag een paar keer vast liep. Dat is meestal een teken dat er teveel stof in het spoelhuis zit. Dus, dat eerst maar even doen.
achterkant van de eerste stukjes // back of the first pieces

After a lovely long weekend with my love and a day to recuperate from so much stuff in one weekend, I have to go back to work now. I wanted to be sewing now, but I didn't set my alarmclock and slept 'till 10 o'clock!! How bad of me, but also nice for a bad sleeper like me. Now have to eat something, vaccuum and clean the litterboxes and than get busy. Actually I better clean the sewingmachine first, because he jammed a couple of times last friday. Most of the time that's a sign that the bobbin-house has to much dust in it. So, better do that first than.


Maandag zijn we dus wezen terreinrijden. Het was heerlijk weer maar ontiegelijk stoffig door de droogte. Maar het was heel leuk, de auto is nog helemaal heel ook en op een paar zere heupen van die rotstoelen na een perfecte dag. Omdat het erg warm en zonnig was waren er denk ik veel mensen die liever gingen zwemmen ofzo, want het was lang niet zo druk als andere jaren. Zowel met de auto's als met de bezoekers. Op zich voor ons wel leuk, want we hebben de hele dag door kunnen rijden, waar we op andere jaren in de middag meer in colonne reden door de drukte op de baan.

Monday we went off-roading. The weather was great but the terrain verry dusty due to the drought. But we had so much fun, the car completly whole and exept for a pair of sore hips because of those horrible seats in our car, it was a perfect day. There were much fewer people than other times here, as well in drivers as in spectators. Guess more people would rather go swimming. I didn't mind, we could drive the whole day in stead of driving in a convoy due to too much cars on the track like other times...

<= that's me, driving our car
<= dat ben ik in onze auto
Ja, was een leuke dag, een fijn weekend. En nu aan t werk!
Yeah, was a great day, a nice weekend. And now back to work! 

1 opmerking: