woensdag 4 april 2012

Veel van niks // Lots of nothing

Hoi! Nou, de verjaardag van Henk was een succes en alles is weer aan kant ondertussen.
Er gebeurt hier niet zo veel bijzonders verder, maar ik dacht dat ik toch maar even van me moest laten horen hier.
Ben bezig voor een vriend zijn vrachtwagengordijnen te vermaken, bezig met het huishouden en dit alles op weinig tot geen slaap. Daarom gaat het allemaal niet zo snel - zeg maar rustig langzaam. Vandaag stond vooral in het teken van schoonmaken. Eén van de katjes is vannacht met hele natte pootjes uit de bak komen stappen en kon ik vanmorgen dus het hele huis dweilen. Daarna had ik de puf geheel op en heb ik zowat de hele dag achter de computer gezeten. Blogs lezen, wat vakantie ideeën opdoen en met EQ zitten spelen.
Hey! Well, Henk's birthdayparty was a succes and everything is neat and tidy again.
Not much going on in the meantime, but I thought I should leave a message here.
Been busy with making some curtains for the truck of a dear friend, keeping my house clean and all of this with little to no sleep. That's why it's all going not so fast - you can easely say slow.
Today I spend all of my energy on houscleaning. One of my catboys came out of the litterbox with very wet paws and I was mopping away this morning. After that I was pooped and been behind the computer for the rest of the day. Reading blogs, finding some more holiday-stopovers and playing with EQ.
Altijd leuk om wat ideeën uit te werken. Een soortgelijke quilt heb ik ooit eens gezien en vond hem zo mooi dat ik iets dergelijks wil maken. Dit is ook het type quilt waarom ik wilde leren quilten. De Feathered Star die ik al eens gemaakt heb vind ik niet echt mooi. Dus dat wil ik nog eens over doen.
Always nice to work out some old ideas. I saw a quilt in this style once and liked it so much I wanted to make something like it. This is also the style of quilt that made me want to learn to quilt. The Feathered Star I made I don't like very much. So, want to make a do-over soon.
Nouja, ik ga zo maar es naar bed met een slaappilletje. Ik wil morgen die gordijnen af zien te krijgen, zodat die lieve knul volgende week weer knappe gordijntjes heeft in zijn truck. Tot een volgende keer maar weer!!! 
Well, I'm going to take a sleepingpill and go to bed. I want to finish those curtains, so that sweet boy will have pretty windowdressing in his truck. "Till next time!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen