maandag 9 april 2012

Van alles wat // A bit of everything


Beetje rommelige dag vandaag. Henk nog steeds vrij, maar druk met de auto poetsen. Ik heb lekker lang in bed gelegen en heb vanmiddag lekker achter de naaimachien gezeten. Met de leren tas voor mijn moeder bezig geweest (tot ik mijn geduld verloor) en een blok afgemaakt van mijn RTIQ. Een op-zijn-kop-bananen-cake-taart gemaakt, een was weg gewerkt, de vaat gedaan en gestoft en gezogen. Nu is het bijna 7 uur 's avonds en ben ik moe en Henk wisselt nu nog even de banden om. Zo lekker op de relaxstand, een stukje taart eten, beetje tv kijken en dan op tijd naar bed. Leuk maar erg lang weekend. Zal blij zijn als alles weer normaal is.
Bit of a weird day today. Henk is still at home from work, but very busy polishing the car. I slept in today and this afternoon I spend mostly behind the sewingmachine, working on the leather bag for my mother (untill I lost my patience) and finished a new blok for my RTIQ. I made an upsidedownbananacakepie, did loads of laundry, did the dishes, did some dusting and vacuuming. Now it's 7 pm and I'm tired, Henk is almost finished with the car and after that we'll go on the "Relax-setting", eating a piece of cake, watching some tv and going of to bed early. It was a fun but very long weekend. Will be happy when everything is back to normal. 
 
De wielen zijn allemaal gepoetst en staan om gemonteerd te worden. Zelfs onder de motorkap wordt gepoetst en kentekenplaten en rubber worden weggehaald om daar onder ook te komen! 
The wheels are polished and ready to be placed. Even under the bonnet everything is polished and registrationplates and rubbers are removed so underneath is polished too!! 
Dirk houdt de boel in de gaten terwijl ik een taartje bak en de vaat doe.
Dirk is keeping gard while I'm baking a cake and doing the dishes.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen