zondag 8 april 2012

Lekker lang weekend // Nice long weekend

Wat een heerlijk lang weekend hebben we zeg! Henk was vrijdag al vrij omdat het absurd rustig was en in Belgie en Duitsland alles dicht zat. Maandag is natuurlijk tweede paasdag, dus VIER dagen mijn kerel thuis.... Wow.....
Gister heeft ie gezellig in de kamer de velgen al staan te poetsen. Ik achter de naaimachine aan tafel en hij in de achterkamer met z'n workmate druk poetsen. Is toch veel gezelliger??
What a great long weekend we have! Henk had the Friday off, because it was absurdly quiet and Belgium and Germany were closed for trucks. Monday we have 2nd Easterday here, so FOUR days of having my hubby around.....  Wow
Yesterday he polished the rims of the car, in the livingroom. I was behind my sewingmachine and he stood with his workmate in the backroom. Much nicer that way! 
Ik heb gister de top af gekregen van de quilt die ik cadeau wil doen. Ik wil hem hier nog niet laten zien, want ik weet niet of de ontvanger hier wel eens langs komt. Een kleine sneek-preview kan ik misschien wel laten zien? 
Yesterday I finished the top of a quilt I'm making as a gift. I don't want to show him here, because I don't know if the recipient stops by here or not. Maybe a little sneek preview??
Ik moet nog wel een achterkantstof vinden en ik ben er nog niet helemaal over uit of ik hem zelf ga quilten of dat ik het uitbesteed. Hij is wat groot te om zelf te doen vind ik (150 x 150 cm), maar laten doen is niet goedkoop natuurlijk. Moet ik nog even over denken.
I need to find a backingfabric and I still have to deceide if I'm going to quilt it myself or if I will give it to my regular longarm quilter. He is a bit to big to do it myself (59 x 59 inch), but letting her do it is not a cheap solution. I need to think about that one.
We gaan zo eerst es even op bezoek bij alle ouders en dan gaat Henk de auto poetsen en ik ga maar es verder met mijn 100-blokken quilt. Daar heb ik al schandalig lang niks aan gedaan.
Fijne paasdagen allemaal!
We will be going to all the parents now and when we are home again Henk will continue with polishing the car and I will continue with my 100 block quilt. I haven't done anything on it for way to long.
Happy Easter everybody! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen