donderdag 1 maart 2012

Dvdtje kijken // Watching some dvd's

1 Maart alweer, wat vliegt de tijd.  Ik had al een poosje niet meer geblogd, omdat ik gewoon domweg niks mee maak wat het vermelden waard is. Ben erg met mijn lijf en slaap aan het tobben en dan heb ik niet zo veel zin om hier gezellig te gaan zitten doen. Dat snap je vast wel.
Vannacht ook weer wakker geweest, om 8 uur de kattenkindjes eten gegeven en er weer lekker in gekropen (er zit weer een beste hoofdpijn aan te komen) Werd ik om half 1 vanmiddag door mijn lief wakker gebeld!!! (dus toch nog effe in slaap gevallen!)  Schandelijk, ik weet het, maar het interesseert me niks wat anderen denken. Elk uurtje dat ik mee kan pakken pak ik. Ozo.
De postbode had bij de buren een pakje neer gelegd en daar ga ik straks es effe lekker voor zitten. De hele dvd-box van Star Trek Voyager.  Jaha, ik ben een echte Trekkie! Wist je niet he? Echt waar. Als serie vind ik Voyager de beste, maar mijn favoriete captain is nog altijd Captain Picard (van Next Generation)
First of March already, how time flies.  I hadn't blogged in a while, just because I simply don't experience anything that's worth mentioning. My body and sleeping are giving much to worry about and I don't feel like pretending everything is just fine and dandy. I hope you'll understand.
Last night wide awake also, by 8 o'clock fed my kitty-kids but then crawled back in to bed (with an enormous headache that coming up). Woke op half past 12 because my love called me up!! (so I did sleep for a little while!!)  Disgraceful, I know, but I couldn't care less of what someone else might think, every hour I can get I'll take!  
The mailman deliverd a packet that I'm going to enjoy in a minute; The complete dvd-box of Star Trek Voyager.  Yeah, I'm a Trekkie!! Didn't know I was, did you? Well, I am!  As a series I like Voyager the best, but my favorite captain will always be Captain Picard (Next Generation)

2 opmerkingen:

  1. Heb weer even zitten genieten van je site, vermaak je vandaag met de film,

    Je katten fotos zijn schitterend

    Fijn weekeinden en bedankt voor de sites

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet hoe het voelt als je lijf de baas speelt over je gevoel. Nergens zin in en het liefst in een holletje wegkruipen. Gewoon aan toegeven.
    Groot gelijk, als slapen een probleem is dan is elk uurtje dat het wel lukt meegenomen. En hier ook iemand die altijd met heel veel plezier naar de serie star trek keek. En ook hier voorkeur voor the next generation.

    BeantwoordenVerwijderen