vrijdag 30 maart 2012

Weer es wat anders.....// Something new.....

De oplettende lezer/kijkers onder jullie hebben het wellicht al gezien; ik heb weer es een nieuwe kleur haar....  Vandaag ben ik een rooie geworden. Ik heb in mijn jaren al heel wat kleuren gehad, maar dit nog nooit. Vond het best spannend, want ik ben meestal erg donker. Mijn lief - die morgen 50 wordt - heeft het nog niet gezien, maar weet het al wel. Hij is toch een beetje in een gevaarlijke leeftijd aan het komen he? Dus niet al te grote schokken meer geven. ;-D
M'n zusje heeft het als eerste gezien vanmiddag - schoot gelijk in een lachstuip - maar vond het na een half uurtje toch wel leuk (zei ze). Morgen horen we wel wat de rest er van vind. Als ik al te veel negatieve reakties krijg is het zondag weer zwart. Daar ben ik heel simpel in hoor.
BEFORE
AFTER
The sharp-eyed reader/watcher has noticed it already; I have a different haircolour again.... Today I became a redhead. I've had many colours over the years but this is a first for my. Found it a bit tensive, for I mostly have my hair very dark. My sweety - whom will be 50 tomorrow - haven't seen it yet, but is informed already. He IS entering a dangerous age and I don't want to frighten him to hard anymore ;-D..... 
My little sis saw it first - she immediately laught herself in to a fit - but after half an hour she found it very pretty (she said). Tomorrow I'll hear what the others think. If I get a bit to much negative feedback it will be black by sunday. I'm not difficult with this..... 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen