woensdag 7 maart 2012

Gezocht; Inspiratie! // Wanted; Inspiration!

Nog maar 200 dagen, dan gaan we weer op vakantie. Pffff, klinkt dat erg lang zeg!!
Ik zit veel op internet, nieuwe dingen opzoeken, nieuwe plaatsjes vinden om te bezoeken, mooie routes en wegen vinden om te rijden....
Ik heb al meer dan een week niet meer achter de naaimachine gezeten. Kan mezelf er niet toe zetten, ondanks dat er nog zat ligt om af te maken of mee verder te gaan. Dat kattenquiltje hangt nu al twee maanden aan de kast te hangen, een quilt die als cadeau wordt gemaakt moet ik nodig mee verder, wil ik hem nog op tijd af kunnen krijgen en die 100-blokken-quilt heeft nog maar 6 blokken..... Verder heb ik mijn moeder een nieuwe leren tas beloofd waar ik zelfs het leer nog niet voor gehaald heb en zou ik nog een portemonnee maken voor mijn lief....
Ik heb inspiratie nodig. Ik heb wat meer energie nodig. Hoe kom je daar aan??? Hoe doen jullie dat??
Júst 200 days to go before we go on vacation. Pffff, that sound só long!!!
I'm a lot on the web, surfing to find new things, find new towns to visit, find new routes or roads to drive.... 
I haven't used my sewingmachine in more than a week. I just can't put myself to go to work, eventhough there's so much to do. That small catquilt is hanging of my bookcase for more than two months now, a quilt I'm making as a gift I really get on with to get it done on time and that 100 block quilt only has 6 yet....  Furthermore I promissed my mother a nice leather purse for which I haven't even got the leather for and my love is still waiting for that wallet I promissed him.....
I'm in desperate need of some inspiration. I'm in desperate need of some energy. How do I get that?? How do you get it??? 

1 opmerking:

  1. Je hebt je inspiratie nu nodig voor de reis die je gaat maken. Heel herkenbaar. Als er iets groots staat te gebeuren wat veel voorbereiding nodig heeft dan raken andere dingen op de achtergrond. Je hoofd staat er dan domweg niet na. En al liggen en veel dingen waar je mee verder kunt de concentratie heb je er niet voor. Gewoon laten gebeuren. Komt vanzelf weer terug.

    BeantwoordenVerwijderen