zaterdag 31 maart 2012

My Saturday Sweetheart : Henk

Vandaag is mijn lief jarig en is hij 50 jaar oud geworden!!
Today is my love's birthday and he became 50 years old!!

31 - 03 - 1962

31 - 03 - 2012


Zeg nou zelf, hij ziet er toch helemaal niet uit als 50, of wel soms??
You've got to admit that he doesn't really look his age, does he?? 


En ik had hem graag deze schoonheid als cadeau willen geven; omdat hij het waard is!
And I would have loved to buy him this beauty as a gift; because he's worth it!


Maar de centen zijn weer gereserveerd voor een volgende vakantie naar Amerika, iets waar we samen zo geweldig van genieten en we allebei op ons best zijn naar mijn idee. Ik hoop dat we dat nog maar vaak samen mogen beleven.
Lief, ik hou van je.
But, the money is reserved for our next vacation to the US, something we enjoy immensely and where we ar both at our best I think. I hope we can do this many more times together.
Honey, I love you.

 Have a great day! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen