dinsdag 6 maart 2012

Einde van een droom // End of a dream

Vandaag ben ik officieel opgehouden met mijn eigen onderneming "Quilt Design 4 U"
Een gebrek aan opdrachten en verkopen op mijn webwinkel, maar wel oplopende kosten hebben dit noodzakelijk gemaakt.
Mijn idee was goed, daar ben ik van overtuigd, maar helaas is er domweg gewoon geen vraag naar. Quilters willen blijkbaar geen hulp van een geweldig programma als EQ en mijn hulp daar mee. Jammer. Ik ben erg teleurgesteld, maar voornamelijk in mijzelf.
Wat nu volgt is een hoop administratieve rompslomp en aangiften voor de belastingdienst. Al mijn voorraad moet ik nu privé overnemen, de terugontvangen BTW moet ik weer terug betalen. Nog meer geld dat weg stroomt.
Voor niks. Voor lege handen en een droom minder.
Today I officially ended my business "Quilt Design 4 U".
A lack of assignments and no sales in my webshop, but increasing costs made this necessary.
The idea was good, I'm convinced of thát, but there was simply no demand for it. Quilters obviously don't want help of a fantastic computerprogram like EQ and my help with it. 
To bad.  I'm very disappointed, but mainly in myself. 
What follows is lots of paperwork and dealing with taxes. Money has to be payed back and the supplies I bought I now have to take over privatly. Even more money that will flow away. 
For nothing. For empty hands and a dream gone.

1 opmerking:

  1. Toch heb je geprobeerd je droom te realiseren. Dat vind ik top. Bij velen blijft het bij een idee.
    Natuurlijk schiet je er geld bij in dat gun je niemand.
    Ik vind het top dat je probeerde.
    Fijne zondag
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen