donderdag 2 februari 2012

Back to work // Weer aan 't werk

De afgelopen weken weinig quiltnieuws geplaatst, dus het werd weer hoog tijd daar wat aan te doen. Afgelopen dinsdag heb ik weer een quiltavond in Putten gehad en heb ik 1,5 blok voor mijn RtIQuilt in elkaar gezet en die halve heb ik vanmiddag afgemaakt. Dus zomaar 2 blokken klaar zeg! Wil nu toch gaan proberen elke week minimaal 1 blok in elkaar te zetten, anders komt er nooit een eind aan die quilt.
The last couple of weeks I hadn't any quiltnews to tell, so I thought it was time I did something about that. Last tuesday I had another quilt-evening in Putten and finished 1,5 block for my RtIQuilt. The other half I finished today. So, all of a sudden 2 more blocks done!! I want to try to make at least one block each week, otherwise that quilt will never finish....
Ohio Star
Contrary Wife

Gisteravond maakte ik deze foto's van Dirkje.  Zijn nieuwe naam is Jelly-belly (letterlijk pudding-buikje). Een blogger waar ik geregeld kom noemt 1 van haar katten Jelly Belly Klepto Cat (hij jat schijnbaar... klepto staat voor kleptomaan = dief) en ik vond vooral dat eerste gedeelte zo goed bij Dirk passen dat ik m nu zo noem...
Last night I made these foto's of Dirk. His new name is Jelly Belly. A blogger whom I visit regularly calles one of her cats Jelly Belly Klepto Cat ( I guess he's a tiny thieve??) and the first part of that name suits Dirk só well I re-named him..... 

He really does have a jelly-belly!!

Nou.... zal ik dan ook nog even wat foto's plaatsen van de staat Georgia (USA) want dat is nu de enige staat die ik nog niet gehad heb. Daarna hou ik echt op.... Ik word er zelf ook een beetje triest van dat het me zo bezig houd maar we voorlopig toch niet gaan. Ik moet er over ophouden. Er zijn toch nog wel andere dingen waar ik blij van word???  eh.....  hmmmm.......  nouja, vast wel, al kan ik er nu effe niet op komen. ;o)))
Well.... shall I place some pictures of the state Georgia (USA), because it's the only state I haven't shown here yet. After that I really will stop...  I'm getting a bit sad that it engages me so even though we will not be going for a long while. I've got to stop! There are other things that makes me happy, aren't there???  eeehhh.... hmmmm.....  oh well, can't think of anything right now. ;o)))









Er zitten ook wat foto's tussen die gemaakt zijn in Savannah, een oud stadje welke we ook hopen te bezoeken op onze volgende reis door het zuiden van de USA. Dus, dit waren ECHT de laatste foto's van amerika..... voorlopig......
There are some pictures that where made in Savannah, a lovely old town which we'll hope to visit in our next trip thrue the south of the USA. So, these where REALLY the last pictures of america...... for now.......

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen