zondag 29 januari 2012

Zonder slapen toch dromen// Still dreaming without sleeping

Voor éénieder die de amerika verhalen zat is, zap dan maar door naar een ander blog, want ik heb nog veel meer moois gevonden op het Wereld Wijde Web.
Het slapen is weer helemaal foute boel, maar ik kan het niet laten om over onze eerst volgende reis te dromen, ook al ligt het nog niet eens vast wanneer dat gaat gebeuren. Dus je ziet, dromen zonder slaap kan echt!
Eerst wat mooie foto's van huizen uit Mississippi;
For everybody who's tired about reading about america, surf on to an other blog, because I found a lot more beautiful stuff on the World Wide Web.
Sleeping is very  bad at the moment, but I can't resist dreaming about our next journey, eventhough it's not even sure when we will go. So, you see, dreaming without sleeping IS possible! 
First some lovely houses in Mississippi;





Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit NIET mooi vindt. Ik zie mezelf gelijk op zo'n mooie veranda zitten in een zwoele zomeravond met een koud glas icetea.
Dus, Alabama en Mississippi hebben we nu gehad. Nog wat moois uit Tennessee dan??  Tennessee is voornamelijk - denk ik - mooi om zijn natuur. Natuurlijk zijn er mooie huizen, maar wat ik tot nu toe over Tennessee heb gelezen, wat nog niet veel is, gaat voornamelijk over de schitterende ver-gezichten en heuvels en landschap.
I can't imagine anyone would NOT like this. I can see myself  sitting on that porch  in a warm summerevening with a big cold glass of icetea...
So, Alabama and Mississippi done. Something nice from Tennessee now?? When I think about how Tennessee would look like I think of  beautiful nature. Ofcourse there will be beautiful houses also, but the little I read about Tennesse so far is all about Nature and Landscape, Hills and Mountains.....





 Ja, dat kon nog wel eens een oase van rust zijn daar. Maar echte research moet ik nog doen. Wel heb ik nu al in de rondreis een flink deel van Tennessee mee genomen. The Great Smoky Mountains wil ik ook wel eens zien. Lijkt me geweldig mooi daar en ik wil zien of ik dat goed heb.
Yeah, it could be an oasis of peace and quiet over there. But I haven't done my research yet. I did allready took a big part of Tennessee in my itinerary. The Great Smokey Mountains I want to see for myself. I'm thinking it will be very pretty over there and want to find out if I'm correct in that assumption. 

 Nou, ik zal maar ophouden voor vandaag. Veel foto's deze keer en weinig tekst. Ook wel es lekker toch?
Well, I shall quit for today. Lots of pictures this time and very little text. Nice for a time, isn't it??

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen