dinsdag 3 januari 2012

Wensen komen uit. // Wishes do come true.

Vandaag een heerlijke dag achter de computer gehad. Ontwerpen en stoeien met EQ vind ik nog steeds erg leuk en nu ik voor het eerst ook daadwerkelijk voor iemand anders een leuk ontwerp heb kunnen maken vind ik het nog veel leuker!! Ja, je begrijpt het goed; Ik Heb Mijn Eerste Klant Gehad!!!!  Yeah!  Raar hoe je over zoiets simpels zo blij kan zijn he?? Ondertussen vierkante ogen, maar ik heb zojuist haar goedkeuring over het kattenquilt-ontwerp gekregen en morgen ga ik alles in orde maken voor verzending. Fijn gevoel. Ik hoop dat dit het begin is van vele opdrachten.  Hiernaast een klein detail van haar quilt-ontwerpje, ik wil niet het hele ontwerp laten zien om kopieĆ«ren te voorkomen.

Had a great day behind the computer. Designing and playing with EQ is still a great way to spend the day and now I finally could help somebody else with a unique design I find it even more satisfying than I could imagine!! Yes, you understand correctly; I had my first customer!!!  Yeah!!  Strange how a simple thing can make you so happy, isn't it??  Now I have square eyes, but I just had my clients approvel of the design just now, so tomorrow I will be making everything ready to send to here. I love this feeling! Hope it is the beginning of much more assignments. Here are just some little details of her quilt-design, I don't want to share the whole thing, to avoid replication.

Dit gekke katje heb ik zelf ontworpen //This little crazy cat I designed myself
Je ziet, dit is een leuk begin van dit nieuwe jaar! Dat het maar door mag zetten!
You see, it's a great start of this new year!! Now hoping it will continue this way!!

Voor een uniek quilt-ontwerp // For a unique quilt-design
http://www.quiltdesign4u.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen