vrijdag 20 januari 2012

Te veel te doen // To much to do


Ben ik de enige die bepaalde bezigheden in buien doet??  Ik bedoel, de ene week zit ik zowat 5 uur per dag achter de naaimachien en een andere week lees ik mijn ogen vierkant en kan ik het boek niet weg leggen. Die laatste situatie is nu gaande dus. Ben vorige week begonnen in de Reiziger-serie van Diana Gabaldon. Waanzinnig goede boeken welke ik bijna elk jaar wel eens lees. Ik geloof dat ik nu voor de 6e keer de hele serie lees. Ook omdat half mei er een nieuw boek over Lord John (een karakter die een eigen serie heeft gekregen) uitkomt, dus dan zit het er nog vers in zeg maar.... (wist het idd Yvon;-))
Achterkant // Backside
Vandaag heb ik me toch even van boek 5 (1059 pagina's) los kunnen rukken en heb ik het 3e mini-ufo-tje doorgequilt. Op zich goed gelukt, was het niet dat bij het uitwissen van de verdwijnstift met véél water ik mijn quiltje deed bloeden......
Am I the only one who does stuff in waves??? I mean, one week I'm behind my sowingmachine for 5 hours a day and another week I'm reading so much my eyes get square and can't lay the book down. That last situation is happening now. Last week started in Diana Gabaldon's Voyager-series. Breath-taking books wich I read almost every year. This is my 6th time so far, mainly because a new book will come out end of this year, so it's all fresh in my mind so to say.
Today I tear myself away for a little while of book nr. 5 (1059 pages) and quilted the 3th mini-ufo. Turned out resonably well if I didn't washed the dissapering-marker to well with lots of water and made it bleed......
Als je op de foto klikt vergroot hij en kan je het beter zien.
Morgen (wanneer ik de binding ook klaar heb) doe ik hem in de was met zo'n color-catcher-doekje en hopelijk is het dan weg. Zo niet, nou ja, dan gooi ik 'm denk ik weg.....
If you click on the picture, he will enlarge and you can see better.
Tomorrow (when I finished with the binding) I'll put it in the washer with a color-catch-thingie and hopefully it will be gone. If not, well, I think I'll toss it out.....
En wat deden mijn jongetjes terwijl ik druk was (op mijn manier dan...)   Dit; mijn stoel inpikken....
And you know what my boys where doing while I was busy?  This; taking my chair hostage.
Ceesje en Bram samen in mijn stoel // Cees and Bram together in my chair.

1 opmerking:

  1. Deel 8 komt echt uit hoor... Het heet the end of the tunnel. ijk hier maar eens... Daar is een clifhanger te lezen:

    http://www.dianagabaldon.com/writing/the-outlander/written_in_my_own_hearts_blood/excerpt-1-book-eight-sequel-to-an-echo-in-the-bone-cliffhanger-1-jem-in-the-tunnel/

    BeantwoordenVerwijderen