maandag 30 januari 2012

Nog 1 keertje??? // One more time???

Morgen ga ik weer quilten en patchen en naaien en andere dingen doen, maar ik moet dit nog even uit mijn systeem werken hoor......
Lousiana had ik nog niet gehad en Georgia ook niet geloof ik.....
Louisiana is de staat van New Orleans natuurlijk, maar ook veel natuurschoon en schitterende huizen. Een staat die ik naast Alabama hoog op mijn verlanglijstje heb staan om waarschijnlijk dezelfde redenen; grote huizen en kleine dorpen met veel veranda's!!
Tomorrow I will be quilting and patching and sowing and doing other stuff, but I need to get this out of my system...
I didn't do Louisiana yet or Georgia for that mather....
Louisiana is the state of New Orleans ofcourse, but also of beautiful nature and lovely homes. A state I have high on my to-do-list next to Alabama and for the same reasons I think; big houses, small towns and lots of porches!!





Zou hier graag wonen // Would love to live here
SCHITTEREND!!! /// MORE THAN BEAUTIFUL!!!

Vind je dat nu niet schitterend?? Ik wel. Ik zou nu nog een ticket boeken, als het geen winter zou zijn....
Isn't this beautiful?? I think it is. I would book a ticket wright now if it wasn't winter....


New Orleans is een verhaal apart. Sinds augustus 2005 ligt een groot deel van deze stad in puin door Katrina. Het eerste jaar na die ramp zagen we van alles op het nieuws hierover, maar na 2007 heb ik er niks meer van gehoord. Ik wil graag voor mezelf zien hoe de mensen er nu aan toe zijn en of de stad herbouwd is.
New Orleans, that's a whole new different story al together. Since august 2005 a big part of this city is in ruines. The first year we read and saw a lot of reports on how the city was cooping, but since 2007 there is no news what so ever over here in Europe. I really want to see how people recorverd and if the city is rebuild. 


Het oude centrum en het "Garden District" waren niet geraakt voor zo ver ik weet. Hier staan huizen die een hele eigen uitstraling hebben. Oud en mooi maar eng in een manier die ik niet kan benoemen. Misschien omdat ik een groot fan ben van Anne Rice en haar vampier- en heksenboeken?  Veel van die boeken spelen zich af in New Orleans en ik zie die mensen hier zo lopen.....  de mensen uit de boeken dus.... brrrr
The old city and "garden district" where not affected as far as I know. The houses there a of a different kind; old, beautiful but sinister in some way I can't explane. Maybe because I'm a big fan of Anne Rice and here vampire- and witch-books? Lot of them play in New Orleans and I can see them there.... the caracters of her books I mean......



Hoezo eng belicht?? // What's about that creepy lighting??
Huis van Sandra Bullock// House of Sandra Bullock


Dit is al een lange post geweest, dus ik zal jullie de foto's van Georgia nu besparen. Veel foto's, dat geef ik toe, maar vind je ze niet mooi dan??? Ik wel.....
It's been a long post already, so I'll spear you from pictures of Georgia right now. Lots of pictures, I admid, but aren't they beautiful???  I think so.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen