dinsdag 10 januari 2012

Energie-crisis // Energy-crisis

Dinsdag alweer! Het drukke weekend viel reuze mee in "drukkigheid" gelukkig. Henk is geslaagd voor een nieuwe mobiel, ik helaas niet voor schoenen, maar dat heb ik 's avonds online opgelost en de schoenen zijn onderweg. Zondag was een gekke dag en veel te snel voorbij. Om kwart voor 7 pas thuis van Holiday on Ice (wat erg mooi was) en om kwart over 7 reed mijn lief al weer weg met zijn truckje....  Weekend was weer voorbij voor ik het door had.
Tuesday already! The busy weekend wasn't as busy as I thought, thank goodness. Henk succeeded to find a new mobile phone, I didn't got lucky to find new shoes, but saturdayevening I did online and the new cowboyboots are on their way. Sunday was a bit crazy and over far to soon. Quarter to 7 pm we got home, quarter after 7 my love drove of in his truck.....  Weekend was over before I knew it.....
Henk zijn doordeweekse huisje // Henks house for the week
Ondanks dat het qua drukte meeviel, heb ik het idee dat ik mijn energievoorraad voor de hele maand alweer op heb. De laatste tijd ging het redelijk goed, sinds ik onder behandeling ben bij een natuurlijk homeopate. De grote verscheidenheid aan klachten is moeilijk te beinvloeden, omdat toch veel worden veroorzaakt door een aangeboren afwijking in mijn hormoonhuishouding. Toch zijn de overgangsklachten beduidend minder geworden, wat erg fijn is. Maar de meer hardnekkige dingen zoals mijn slaapproblemen en mijn lage energie-voorraad (door fibromyalgie én de slaapproblemen) zijn toch moeilijk aan te pakken. En nu merk ik dus dat het weer helemaal foute boel is. Moe, moe, zó moe, uitgeput, van niks eigenlijk. Dat is nog het moeilijkste; altijd maar moe zijn en geen puf hebben iets te ondernemen of aan te pakken. De pijn (ook door fibromyalgie heb ik eigenlijk altijd pijn in mijn spieren en gewrichten) kan ik wel mee leven, maar die moeheid is slopend.
Zoals Anastacia zingt; " I'm sick and tired of always being sick and tired!"   en zo is het.....

Although it wasn't such a busy weekend, I feel like all my enery for the whole month is gone already. Lately it was going quit nicely since I've been under treatment with a natural homeopath. The wide variety of problems I have is difficult to treat because most are caused by my strange hormonal situation which I was born with. (sorry, don't know how to say this correctly in english) My menopausal symptoms are much less but the more persistent things like my sleepingproblem and my low enerylevel (due to the fibromyalgia ánd the sleepingproblem) are harder to takle. And now I'm feeling that its back in all its severity. Tired, sooo tired, exhausted! That's the hardest for me; always being tired and no energy to do anything. The pain ( also due to fibromyalgia I always have pain in my muscles and joints) I can live with, but always being tired is murder. 
Just like Anastacia sings; " I'm sick and tired of always being sick and tired!"   and that's so true......

1 opmerking:

  1. bianca, I am so sorry I have not been here in a while! Please forgive me...
    I am in the same situation as right now. Pain, Pain Pain!
    Take care and I will write more soon, friend!
    xo, misha

    BeantwoordenVerwijderen